.

Beantwoord

Sms instellingen 1300

  • 8 January 2014
  • 2 reacties
  • 910 Bekeken

LS een goede dag.
Ik kreeg 2x een sms  van 1300 met de mededeling U ontvangt een aantal instellingen voor gebruik datadiensten oa internet en mms. Gelieve deze opslaan en activeren. Daarna bleef het oorverdovend stil.... wat kan ik ik hiermee en wie is 1300 ik kan er op Uw site niets van vinden? Is de klantenservice ook telefonisch cq per mail te bereiken? Mvg H.van Mil
icon

Beste antwoord door Natascha 9 January 2014, 11:59

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Sterker, de Klantenservice is gratis telefonisch bereikbaar vanaf een Simyo nummer.

Zie hier. Op moment van schrijven is de wachttijd 49 seconden.....
Badge +6
LS een goede dag.
Ik kreeg 2x een sms  van 1300 met de mededeling U ontvangt een aantal instellingen voor gebruik datadiensten oa internet en mms. Gelieve deze opslaan en activeren. Daarna bleef het oorverdovend stil.... wat kan ik ik hiermee en wie is 1300 ik kan er op Uw site niets van vinden? Is de klantenservice ook telefonisch cq per mail te bereiken? Mvg H.van Mil


Hoi H.van Mil,

Welkom op het forum!
De sms'jes komen van de centrale van de KPN. Oude toestellen kunnen via een sms de instellingen aanvragen. Wanneer je een smartphone hebt kunt je niet via de sms je internetinstellingen opvragen. Zoals RicoK aangeeft is de klantenservice vanaf een Simyo aansluiting gratis te bereiken.

@ RicoK bedankt voor het meedenken.

Reageer