Skip to main content

.

Hallo,

Sinds 5 juni heb ik prepaid bij Simyo. Op die dag is er meteen een sms in rekening gebracht die ik helemaal niet heb verstuurd, naar een nummer wat ik niet ken: 0635210001.

Er staat ook niets in mijn berichten. Hoe kan zoiets nou gebeuren?!

Ik heb er een WhatsApp bericht over gestuurd naar Simyo,  maar heb daar tot nu toe geen antwoord gekregen.

Vriendelijke groet, Marieke 

Dit is al eens eerder hier aan de orde geweest, kijk even op https://forum.simyo.nl/bellen-sms-en-netwerk-en-nummerbehoud-85/er-worden-spontaan-sms-jes-verstuurd-namens-mij-wat-kan-ik-hieraan-doen-45992

Hoi Scotsman,

Bedankt voor de link, maar ik weet niet of de genoemde problemen/ oplossingen voor mij opgaan. Het gaat bij mij in ieder geval niet om een Google verificatie. 

De sms is ook nooit daadwerkelijk verstuurd. Maar wel in rekening gebracht.

Groet, Marieke 

Hoi @Mariekemar,

Bedankt voor je bericht. Zoals @Scotsman aangeeft gaan dit inderdaad om een Google verificatie sms. Zie hier ook een topic op de KPN-community hierover: Verzonden sms naar 0635210001 wel zichtbaar in verbruik, niet in berichten app.

Groetjes,
Seren

Oh, bedankt! Ik zie inderdaad dat het hetzelfde 06-nummer is...ik had de machtiging voor het verzenden van sms berichten door Google voor de zekerheid al uitgevinkt, ik hoop dat ik dat zo goed heb gedaan.

(En apart dat je dat je niet op de hoogte wordt gebracht dat Google dit doet.)

Dank beide!

Oh, bedankt! Ik zie inderdaad dat het hetzelfde 06-nummer is...ik had de machtiging voor het verzenden van sms berichten door Google voor de zekerheid al uitgevinkt, ik hoop dat ik dat zo goed heb gedaan.

(En apart dat je dat je niet op de hoogte wordt gebracht dat Google dit doet.)

Dank beide!

Lijkt mij inderdaad ook een goed plan om dit uit te zetten! En graag gedaan 😊

Het topic zal ik sluiten omdat het bij deze is opgelost!