.

Vraag

SMS'en naar postcode prijslijn (betaald)

  • 30 September 2023
  • 5 reacties
  • 178 Bekeken

Hoi ik gebruik mijn telefoon voornamelijk voor sms’en naar postcode loterij of vriendenloterij nummers waar je prijzen mee kunt winnen tegen een kleine vergoeding. Nu werkt dit niet meer en krijg ik in beeld geen contact met privider.  Eerder werkte het wel staat er bij mij iets niet goed ingesteld?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Dit soort nummers staan standaard geblokkeerd bij Simyo, dus het is raar dat het bij jou heeft gewerkt.

Ben je soms van provider gewisseld? Of heb je die blokkade eerder laten verwijderen en is hij nu weer terug?

Neej niet van provider gewisseld ik gebruik deze telefoon naast een andere telefoon . Eigenlijk reserve. Een maand terug werkte het gewoon nog.

Reputatie 7
Badge +7

Is het een prepaid en is je saldo op? Of je nummer verlopen?

Heli’s Idd prepaid en mijn saldo staat op 17 euro dus daar ligt het denkkracht niet aan

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Jack01,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat de optie niet meer voor je werkt!

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag samen met de technische dienst wat er aan de hand zou kunnen zijn.

Bedankt voor je reactie @wimj12! Het is met een Prepaid aansluiting wel mogelijk om te kunnen bellen naar dit soort nummers indien de optie staat ingeschakeld :).

Groetjes,
Roeqajja

Reageer