Skip to main content
Ik ben sinds vandaag klant bij Simyo, maar ik krijg ook sinds vanochtend een sms dat ik 2 gemiste gesprekken heb waarbij geen bericht is ingesproken, wanneer stopt deze melding? of hoe stop ik deze melding>

De melding komt om de 2 uur weer terug.
Ik ben sinds vandaag klant bij Simyo, maar ik krijg ook sinds vanochtend een sms dat ik 2 gemiste gesprekken heb waarbij geen bericht is ingesproken, wanneer stopt deze melding? of hoe stop ik deze melding?

De melding komt om de 2 uur weer terug.




Hoi Wilcohu,



Welkom op het forum!

Wanneer je een sms bericht ontvangt, dan geeft je toestel normaal gesproken bericht aan het netwerk dat deze is ontvangen. Wanneer het toestel geen bericht terug stuurt dan zal het netwerk het sms bericht blijven versturen. Nu lijkt het erop dat je toestel, ondanks dat je het bericht wel heeft ontvangen dit niet aan het netwerk doorgeeft. Als gevolg hiervan wordt het bericht meerdere malen verstuurd. In dit geval raad ik je aan je simkaart tijdelijk in een ander toestel te plaatsen en af te wachten tot je het bericht nog een keer heeft ontvangen en deze dan te verwijderen. Hierna kan je de simkaart weer in het toestel plaatsen en zou het probleem verholpen moeten zijn.

Reageer