.

Beantwoord

Sms bij gemiste oproep

  • 17 June 2013
  • 1 reactie
  • 840 Bekeken

Badge +2
Beste simyo,

Ik heb sinds kort een abbonement bij jullie was overgestapt van prepaid naar simonly. ik heb nu sinds een aantal dagen dat als ik gebeld wordt en de oproep mis dat ik geen indicatie krijg dat ik een oproep heb gemist maar dat ik een sms krijg dat ik een oproep heb gemist en dat er geen voicemail bericht is ingesproken. Nu heb ik mijn voicemail uitgezet maar nu krijg ik geen sms of berichtgeving vanuit mijn telefoon dat ik een gemist oproepheb gehad als ik ben gebeld. graag wil ik weten hoe dit zit en hoe ik dit kan oplossen.
de telefoon die ik gebruik is een samsung galaxy s plus.

bedankt
icon

Beste antwoord door Natascha 18 June 2013, 10:07

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Beste simyo,

Ik heb sinds kort een abbonement bij jullie was overgestapt van prepaid naar simonly. ik heb nu sinds een aantal dagen dat als ik gebeld wordt en de oproep mis dat ik geen indicatie krijg dat ik een oproep heb gemist maar dat ik een sms krijg dat ik een oproep heb gemist en dat er geen voicemail bericht is ingesproken. Nu heb ik mijn voicemail uitgezet maar nu krijg ik geen sms of berichtgeving vanuit mijn telefoon dat ik een gemist oproepheb gehad als ik ben gebeld. graag wil ik weten hoe dit zit en hoe ik dit kan oplossen.
de telefoon die ik gebruik is een samsung galaxy s plus.

bedankt


Hoi Darkhunta,

Het ontvangen van een sms bij een gemiste oproep is een instelling in het menu van je voicemail. Je dient te bellen naar 12331 om je voicemail te activeren. Vervolgens bel je naar 1233 om het menu te door lopen.

Reageer