Skip to main content
Ik ontvang al enige dagen SMS berichten van een onbekend nummer.

Hierdoor wordt mijn tegoed om de paar dagen verhoogd en van mijn bankrekening afgeschreven. Hoe kan ik dit stoppen/voorkomen?



Ik heb een Sony Ericsson K330



Janna
Het ontvangen van gewone SMS berichten is altijd gratis. En betaalde sms'sen zijn bij Simyo niet mogelijk, dus ik ben benieuwd waarom je denkt dat dit geld kost?
Omdat er op 18 en 19 juni 10,= is afgeschreven (dus 20 Euro totaal) via automatisch afschrijven als het tegoed onder 2,= is.

Daarom dacht ik dat het met deze onbekende SMS berichten te maken had.
Beste



Misschien kunt u het zien op de factuur ??

Ik weet niet wat voor smsjes u krijgt maar meestal als het reclame is dan is dit zichtbaar in het smsje.





Mvg



Alex
Ik ben er inmiddels achter via een telefoontje met de klantenservice.



Het verbruik heeft te maken met betaalde SMS-jes die nu worden geblokkeerd en uitgeschakeld zodat dit niet nog eens kan voorkomen.



Het tegoed wordt teruggestort. Super geregeld door Symio!!!!
Dat is goed om te horen.

En dat het verholpen is en u uw geld terug krijgt...
Hoi Jacob01,



Wat vervelend dat je ineens was aangemeld bij een betaalde sms-dienst. Gelukkig heeft de klantenservice je goed geholpen en heb je zelfs je tegoed alweer terug!



Vanuit Simyo is het nu niet meer mogelijk om dit soort sms'jes te ontvangen. Ik weet niet of het je al is geadviseerd, maar je kunt je ook hier nog afmelden voor eventueel abonnementen. Het wil namelijk wel eens voorkomen dat je nummer op bepaalde bel registers terecht komt als je ineens kapt met een "abonnement".



Ik hoop dat je iets hebt aan mijn tip en zo te lezen ben je al blij met de oplossing ;)



@alex32 en @Scotsman Bedankt voor het meedenken heren!

Reageer