Skip to main content
Ik heb vorige week de iPhone 6s aangeschaft, maar nu heb ik in huis slecht bereik. Alleen bij het raam heb ik netwerk.

Bij mijn vorige Iphone 6 en bij de iPhone 6 van mijn vrouw (ook Simyo) zijn er geen problemen.

kan ik iets in mijn instellingen aanpassen??
Ik vond dit: http://www.appletips.nl/ios-het-bereik-van-je-iphone-te-bekijken-met-de-field-test/



De bolletjes zeggen namelijk niet altijd heel veel.. Misschien heb je er iets aan 🙂
Bedankt voor de tip. Ik varieer van -120 naar -111 tot geen service. het is dus inderdaad beroerd.
Omdat het een nieuwe iPhone 6s is zou ik even een bezoekje brengen aan de Apple Store of waar je de iPhone hebt gekocht. Er is iets mis met de antenne van het apparaat want dit is niet normaal.
Hetgeen Scotsman schreef zou ik in deze ook zeggen.. 🙂
Ik heb voor de zekerheid maar een apple care afgesloten. Ben bang dat het een maandagochtendtoestel is. Mijn wifi valt ook steeds weg en de microfoon neemt ook heel zacht berichten op. Volgende week maar even mee langs de genius bar in de apple store.
In mijn ervaring hebben ze bij de Genius bar snel in de gaten wat er mis is. Vermoedelijk gaan ze een diagnostisch appje installeren dat binnen een paar minuten aangeeft welk onderdeel niet goed werkt. De kans is groot dat ze het niet ter plekke meteen kunnen repareren en dat je de iPhone een paar dagen kwijt bent, maar je kunt om een gratis leentoestel vragen. Wel even zorgen dat je van tevoren een backup hebt gemaakt, die je dan op de leen-iPhone kunt zetten.
Hoi Pkuijpers, welkom op het Simyo forum!



Top om te zien dat Raytje en Scotsman je al hebben voorzien van goede hulp 🙂 Dankjewel jongens!



Laat je ons weten wat de medewerkers bij de Apple Store aangeven?
Ik ben nog niet bij de appelstore geweest, maar inmiddels valt de verbinding niet meer weg. Ik zit nog wel op 2 bolletjes(-114) dus het is nog niet optimaal. Ik ben gelukkig wel bereikbaar nu. Zodra ik bij de appelstore ben geweest (waarschijnlijk 27 oktober) zal ik de bevindingen met jullie delen.

Reageer