Skip to main content
Ik heb 3 weken geleden een vraag (klacht) gesteld via email en deze zou volgens de website binnen 3 werk dagen beantwoord worden. Na 3 dagen een email dat het druk was en mijn email niet binnen 3 werkdagen beantwoord kon worden. Inmiddels wacht ik al 3 weken en nog steeds niets. Ech waardeloos, temeer omdat ik door de helpdesk ook al van het kastje naar de muur gestuurd werd met telkens een ander verhaal. Ik heb voor mijn familie 2 abonnementen en een pre-paid lopen (zit zelf gelukkig bij een andere provider ;)), maar ga deze omzetten want ik vind de klanten service (geen service) schandalig! WAARDELOOS!!!
He Edwin,



Jammer dat je zo'n nare ervaring hebt. Volgens mij is het op de klantenservice al een tijdje erg druk. Dit mag geen reden zijn (weet ik), maar het speelt natuurlijk wel mee. Even afwachten op een reactie van een van de Simyo medewerkers maar.
Welkom op het forum edwin69,



Allereerst excuses voor de late reactie op je email. Ik heb je aansluiting en de bijbehorende log bekeken. Ik zie dat de klantenservice contact heeft gehad met de technische dienst. Hieruit bleek dat er netwerktechnisch geen complicaties te zien zijn. Heb je toevallig al een ander toestel getest? Op die manier kun je nagaan of het niet kunnen beantwoorden van een sms veroorzaakt wordt door het toestel of door de simkaart. Kan je even laten weten wat je bevindingen dan zijn?



Groetjes,



Alex

Reageer