Skip to main content
Hallo, ik heb een probleem. Het gebeurt regelmatig dat mensen mij vanaf het begin of na verloop tijdens een gesprek niet meer goed kunnen verstaan. Dit lijkt vooral te gebeuren als ik thuis aan het bellen ben. Aan mijn toestel ligt het denk ik niet. (Een week geleden heb ik een nieuwe gekocht omdat mijn oude kapot was gegaan en de situatie is nog steeds hetzelfde). We gebruiken hier in huis nog een telefoon die gebruik maakt van het vodafone netwerk, en deze functioneert wel naar behoren. 



Iemand enig idee waar dit aan kan liggen en hoe ik dit kan oplossen?
Hallo,



Is dit op een plek?

al een ander toestel geprobeerd?



Je kunt via http://www.coveragechecker.nl de dekking bekijken. Kun je ons laten weten wat die aangeeft?



Graag horen we een antwoord op de vragen.
Hoi Aksi89,



Leuk dat jij jouw vraag hier op het forum stelt:) Wat vervelend dat je tijdens gesprekken slechter verstaanbaar bent. Heb jij geen moeite om diegene aan de andere kant van de lijn te verstaan?



Ik zie niets vreemds aan jouw aansluiting. Op jouw adres zou je goed bereik moeten hebben. Voor de zekerheid heb ik jouw simkaart een reset gegeven. Kun jij je toestel eens opnieuw opstarten?



Waar ik benieuwd naar ben is wat voor toestel je nu gebruikt? Mocht het niet opgelost zijn. Kun je dan eens de frequentie(bij netwerkmodus) vastzetten op 2G(GSM) en vervolgens op 3G(WCDMA/UMTS)? Zo kunnen we testen op welke frequentie jij hinder ondervindt.:)



Kun je ook eens je simkaart in het andere toestel testen? En vice versa. Kun je mij laten weten wat daar uitgekomen is?



@maikel.martens Dank voor het meedenken:D

Reageer