Goedemorgen... ik heb hier t zelfde probleem.. ben sinds begin juni bij simyo en sindsdien heb ik slechte netwerk ontvangst.. ik begrijp echt dat simyo via kpn goed is maar voor mij werkt dit gewoon niet.. heb alle stappen al gehad heb zelfs een 2e simkaart gekregen.. Ik moet eerlijk zeggen het is ietsjes beter geworden betreft dat alsnik iemand bel t eindelijk overgaat.. maaaree ik kan t gesprek niet aanhouden het gooit me elke keer eruit.. ik moet dan minstens 4x terug bellen omt gesprek aftemaken.. en ik heb zo nog meer problemen.. willen jullie AUB mijn abonnement stoppen..want ik hou dit geen jaar lang vol.. mvg fausia
Ps.. ik wil echt als t nodig is alle problemen hier opschrijven maar dan ben ik echt even bezig..
Vind t echt ontzettend jammer..
Bladzijde 1 / 1
Hoi Fausia,
Ik zie dat je in dit topic dezelfde vraag hebt gesteld. Je hoeft voortaan je vraag maar op één plek te stellen, want ons streven is om je vraag altijd binnen 1 werkdag te beantwoorden 🙂 Zo houden we het forum ook nog eens overzichtelijk!
Check hier het antwoord op je vraag. Ik sluit dit topic. 🙂
Ik zie dat je in dit topic dezelfde vraag hebt gesteld. Je hoeft voortaan je vraag maar op één plek te stellen, want ons streven is om je vraag altijd binnen 1 werkdag te beantwoorden 🙂 Zo houden we het forum ook nog eens overzichtelijk!
Check hier het antwoord op je vraag. Ik sluit dit topic. 🙂
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.