.

Beantwoord

Slechte gesprek kwaliteit

  • 22 December 2013
  • 3 reacties
  • 452 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Sinds enkele weken heb ik met regelmaat dat degene die ik bel mij ineens niet meer kan horen.
Ik kan de andere persoon dan echter wel horen.
Heb het met vaste en mobiele nummers.
Zijn er problemen met het netwerk? of is er een andere oorzaak?
icon

Beste antwoord door Kim 24 December 2013, 09:41

Bekijk originele reactie

3 reacties

Ik heb een probleem met verbinden en verbonden blijven
regelmatig valt de verbinding weg tijdens het gesprek 
Ik heb het idee dat de profider niet kan voldoen aan de verwachting 
ik moet altijd buiten het huis staan wil ik een beetje fatsoenlijk met iemand praten
Kan dat niet beter??
Badge +6
Sinds enkele weken heb ik met regelmaat dat degene die ik bel mij ineens niet meer kan horen.
Ik kan de andere persoon dan echter wel horen.
Heb het met vaste en mobiele nummers.
Zijn er problemen met het netwerk? of is er een andere oorzaak?


Hoi Badec,

Welkom op het forum van Simyo! :)

Wat vervelend dat je deze problemen ervaart wanneer je aan 't bellen bent.

Om je hier beter mee te kunnen helpen, zou ik allereerst graag willen weten wat er gebeurt wanneer je je simkaart in een andere telefoon plaatst, ervaar je deze problemen dan nog steeds?

Zo ja, heb je dit probleem op één locatie of op meerdere plekken? Binnen/buiten? En zowel op 2G als op 3G?

Ik hoor het graag van je! 🙂
Badge +6
Ik heb een probleem met verbinden en verbonden blijven
regelmatig valt de verbinding weg tijdens het gesprek 
Ik heb het idee dat de profider niet kan voldoen aan de verwachting 
ik moet altijd buiten het huis staan wil ik een beetje fatsoenlijk met iemand praten
Kan dat niet beter??


Hoi jackhill,

Ook welkom op het forum!

Ik kan me voorstellen dat het erg hinderlijk is wanneer de verbinding wegvalt midden in je gesprek.

Om je hier beter mee te kunnen helpen zou ik ook allereerst aan jou willen vragen om eens je simkaart in een andere telefoon te plaatsen en te kijken wat er dan gebeurt. Dit om na te gaan of het aan de simkaart/het netwerk ligt of misschien aan je telefoon.

Blijft het probleem bestaan, zou je dan willen laten weten of je dit probleem op meerdere plekken ervaart of op één locatie? En of dit zowel op 2G als 3G gebeurt?

Reageer