Skip to main content
Hallo,



ik woon in Zuidlaren en kan met het KPN netwerk in huis niet bellen, geen bereik. Alleen als ik op zolder sta, kan ik soms een normaal gesprek voeren. Heel vervelend, krijg soms uren later een sms met de info dat ik een aantal gesprekken heb gemist. Internetten in huis gaat ook al helemaal niet. Gaat KPN nog eens iets doen aan de "normale" dekking? Betaal gewoon elke maand een bedrag voor iets waar ik geen normaal gebruik van kan maken.



Of heeft iemand tips om het signaal in huis te verbeteren?



Bvd



Albert
Hoi Albert88,



Dat is heel vervelend inderdaad, wanneer je dekking binnenshuis te wensen overlaat. Dit heeft dan te maken met de constructie en het materiaal van de woning. Vooralsnog was daar weinig aan te doen. Ik geloof wel dat er een soort signaalversterkers op de markt waren, maar of die echt wat verbeterden, weet ik eerlijk gezegd niet.

Nu gaat KPN binnenkort gelukkig het UMTS 900 netwerk uitrollen en dat zou ervoor zorgen dat er binnenshuis ook betere dekking is. Meer informatie daarover vind je hier.

Dit zou je gesprekskwaliteit in ieder geval behoorlijk moeten verbeteren. :)



Groetjes,

Charlene
In Ede idem dito !

Gewoon waardeloos !

En dan maar zeggen dat je belt via het betrouwbare kpn-netwerk.

Vodafone doet het beter !
Hoi BCV,



Ik zie dat je hier al een soortgelijke, doch iets uitgebreidere, reactie hebt achtergelaten.

In dat topic heb ik er een antwoord op gegeven.

Reageer