Skip to main content
Op volgende postcode 3312KP in Dordrecht is de dekking bedroevend. 

2G dekking is ook hier niet optimaal.

Telefonisch ben ik slecht bereikbaar op mij werk.

Klantenservice Simyo blijft vol houden om niks op te lossen bijvoorbeeld korting op mij abonnement.
Op volgende postcode 3312KP in Dordrecht is de dekking bedroevend. 

2G dekking is ook hier niet optimaal.

Telefonisch ben ik slecht bereikbaar op mij werk.

Klantenservice Simyo blijft vol houden om niks op te lossen bijvoorbeeld korting op mij abonnement.




Hoi Kurtlar03,



Van welk toestel maak je gebruik? En heb je je simkaart al in een ander toestel geprobeerd?

Ik heb de dekking van de postcode die je opgeeft, gecontroleerd en er is zowel goed bereik met 2g als 3g.

Dus wellicht heeft dit een andere oorzaak, die op te lossen is.



Ik hoor graag van je.



Groetjes,

Charlene
Op volgende postcode 3312KP in Dordrecht is de dekking bedroevend. 

2G dekking is ook hier niet optimaal.

Telefonisch ben ik slecht bereikbaar op mij werk.

Klantenservice Simyo blijft vol houden om niks op te lossen bijvoorbeeld korting op mij abonnement.




Hoi Kurtlar03,



Van welk toestel maak je gebruik? En heb je je simkaart al in een ander toestel geprobeerd?

Ik heb de dekking van de postcode die je opgeeft, gecontroleerd en er is zowel goed bereik met 2g als 3g.

Dus wellicht heeft dit een andere oorzaak, die op te lossen is.



Ik hoor graag van je.



Groetjes,

Charlene





Iphone 4S 16Gb.

Ik weet zeker dat het niet aan het toestel zelf is.

Thuis heb ik wel goed bereik en geen problemen met mij verbinding. 

Laat maar eens een monteur van KPN even kijken.
Iphone 4S 16Gb.

Ik weet zeker dat het niet aan het toestel zelf is.

Thuis heb ik wel goed bereik en geen problemen met mij verbinding. 

Laat maar eens een monteur van KPN even kijken.




Hoi Kurtlar03,



Ik heb een postcode check laten doen. De dekking voor 2G & 3G zou goed moeten zijn op de postcode.

Momenteel zijn er geen storingen en/of werkzaamheden op de mast. De monteur van KPN kan niet zomaar worden langs gestuurd.

Wanneer eer meerdere mensen zijn met een KPN aansluiting of een aansluiting dat gebruik maakt van het KPN netwerk die dit probleem ervaren dan kan er een netwerk klacht worden ingediend.
UItgangspunt bij simyo is dat het aan het toestel ligt. Ongelooflijk BOT!!! Vertel eens de waarhied omtrent dat zogenaamde kpn netwerk. Ik geloof het niet!!! 
UItgangspunt bij simyo is dat het aan het toestel ligt. Ongelooflijk BOT!!! Vertel eens de waarhied omtrent dat zogenaamde kpn netwerk. Ik geloof het niet!!! 



Hoi simyo_waarbentumeebezig,



Dat is niet het uitgangspunt, dat is wel het eerste wat we moeten uitsluiten. Anders kunnen we namelijk doen met de simkaart en de aansluiting wat we willen, maar zal het geen resultaat opleveren.

Mocht het aan het toestel liggen, dan weten we vaak ook waar je moet zijn om tot de oplossing te komen. En daar gaat het toch uiteindelijk om, dat het opgelost wordt :)



Zoals ik in het andere topic dat je opende al aangaf, zitten wij echt op exact hetzelfde netwerk als KPN.

Bereik heeft met meer factoren dan alleen het netwerk te maken, ook het toestel hoort daarbij.



Groetjes,

Charlene

Reageer