Skip to main content

.

Voor de overstap van Vodafone naar Simyo met KPN netwerk de check gedaan ivm bereik. Deze zou prima zijn.

Helaas blijkt nu dat mijn bereik toch slecht is. Veel storing op de lijn, telefonisch niet bereikbaar etc.

Heel vervelend aangezien ik mijn telefoon ook voor mijn eigen bedrijf gebruik. Inmiddels een nieuwe telefoon aangeschaft maar dat heeft ook niet geholpen.

Voorheen bij het netwerk van Vodafone had ik nergens last van.

Wie herkent dit en/of weet hier een oplossing voor.

Ik zou hier graag verbetering in zien. Kan Simyo mij daarbij helpen?
Hoi Atelier, welkom bij Simyo :)



Het is erg vervelend om te horen dat je sinds de overstap naar Simyo ineens slechter bereik hebt. Ik help je hier graag mee, want dit mag natuurlijk niet zo zijn/blijven 🙂.



Om je beter te kunnen helpen, zou ik graag antwoord hebben op de onderstaande vragen:



- Waar heb je voornamelijk slecht bereik? (overal of op je thuisadres)

- Welke telefoon gebruik je?

- Op welke frequentie heb je dit? (2G/3G/4G)



Alvast bedankt voor je reactie :)



Groetjes, Tiury

Reageer