.

Beantwoord

Slechte bereikbaarheid, wat nu?

  • 20 October 2014
  • 1 reactie
  • 215 Bekeken

Kunt  mij vertellen waarom de bereikbaarheid steeds slechter wordt de laatste maanden. Oproepen komen gewoonweg niet binnen, ben niet beireikbaar, SMS'jes veel te laat en berichten van gemiste oproepen soms de volgende dag. Telefoon aan/uit gezet helpt niet en qua loacatie merk ik geen verschillen. Aan het toestel kan het ookniet liggen van de andere provider werkt uitstekend. 
Las iets over restten van de SIM kaart, wellicht helpt dat?
icon

Beste antwoord door Kim 21 October 2014, 12:54

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi Sydney63,

Ik zie dat je in dit topic al eerder een bericht hebt geplaatst over dat je problemen hebt met je bereik.
Toen heeft ook je aansluiting een reset gekregen op het netwerk, ik begrijp dat dat helaas niet voor verbetering heeft gezorgd?

Wanneer je dit probleem op meerdere locaties ervaart, dan zou ik je toch willen vragen om je simkaart even in een andere telefoon te plaatsen om uit te kunnen sluiten dat het aan de telefoon ligt.

Daarnaast zou ik je ook willen vragen om in je telefoon te checken op welke netwerkmodus deze staat. Ik raad je aan om je telefoon in stellen met voorkeur voor het 3G (WCDMA/UMTS) netwerk en anders het 2G (GSM) netwerk. In de meeste telefoons vind je dit terug in de Instellingen en vervolgens Mobiel netwerk o.i.d.

Ik verneem graag je bevindingen! 🙂

Reageer