Skip to main content
Sinds mijn nieuwe abonnement bij Simyo, heb ik slecht bereik en soms zelfs geen netwerk balkjes. Gesprekken gaan vaak moeilijk vanwege digitaal gekraak. Ook als ik in mijn achtertuin sta ben ik vaak slecht te verstaan. Ik heb op deze manier al herhaaldelijk servicenummer 1200 gebeld die dan ook zelf konden horen en mijn verhaal soms niet eens konden volgen. Dekkning is volgens KPN dekkingskaart gewoon gecovered. (Haarlem)

Ik heb een Duo-SIM toestel waarbij het T-mobile (basis) abonnement altijd alle bereikbaarheids netwerkbalkjes laat zien, terwijl het KPN netwerk soms 2-3 maar soms ook helemaal niets laat zien. SIM kaarten van plaats verwisselen geeft geen verbetering. Opnieuw aanmelden ook niet. Ik heb aanvraag netwerkklacht ingevuld. Dat is nu 4 weken geleden. Ik hoor niets terug. Ik heb mijn Simyo abo verlaagd naar minimum (zonder data en 100 belminuten) om de schade te beperken. Bel ondertussen weer met T-mobile



Simkaart in ander toestel (oude Nokia) levert ook niets op.

Kan kennelijk ook niet meer van dit abonnement af. De bewijslast of iets wel/niet functioneert ligt kennelijk geheel bij de leverancier.



Slechte service Simyo. (misschien eigen schuld, dacht goedkoop uit te zijn en zo zie je maar weer!)
Hoi Wimsky,



Wat vervelend om te horen dat je slecht bereikbaar bent met je Simyo simkaart. Je hoort niet vaak dat het KPN netwerk onderdoet aan het T-Mobile netwerk, maar je kunt hier net pech mee hebben. Gelukkig heeft ons Backoffice team eindelijk reactie van KPN op je netwerkklacht en hebben we daarop besloten om je contract te ontbinden. Je opzegging is doorgekomen en helaas is dit dan afscheid :(



Wij hopen oprecht dat je bij je nieuwe provider beter bereikbaar bent!



Groetjes, Tiury
Uiteindelijk naar tevredenheid opgelost, bedankt hiervoor.
Hoi Wimsky,



Graag gedaan 🙂 Mocht er nog iets onduidelijk zijn, horen we dit graag van je.



Groetjes, Tiury

Reageer