Skip to main content

Goedendag, 

ook ik heb al maanden super slecht bereik met 4G op mijn iPhone. Ik heb hier laatst nog een sms over ontvangen. Waar kan ik mij melden?? 

 

Hoi @Bronsema77,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Jammer om te horen dat je netwerkproblemen ervaart. De sms die je destijds ontvangen hebt gaat over een tijdelijke internet storing. Dit is al opgelost.

Momenteel is er wel een ander issue gaande met het KPN netwerk en de Iphone 11. Er zijn klanten die last hebben van dit probleem. 

Ik zal je voor de zekerheid op de issue lijst zetten. Als er is geconstateerd dat je toestel last heeft van dit probleem wordt er contact met je opgenomen. 

Heb je zelf al geprobeerd je netwerkinstellingen te resetten en je APN opnieuw in te stellen? Hier kan je de stappen terugvinden. Probeer ook even je esim opnieuw te installeren.

Ik hoor graag of dit geholpen heeft.

Groetjes,
Ashley


Reageer