.

Beantwoord

slecht ontvangst in Den Haag

  • 2 December 2012
  • 5 reacties
  • 567 Bekeken

beste dames en heren,

Ik heb sinds een aantal weken simyo. Op zich ben ik tevreden, behalve over het feit dat ik binnenshuis bijna geen ontvangst heb. Elk gesprek valt minimaal 2x weg (als ik al überhaupt verbinding krijg). Het gaat met name om de postcode 2565KR te Den Haag. Ook het handmatig uitschakelen van het 3g netwerk helpt nauwelijks tot niets. 

Juist omdat ik beter bereik wilde, ben ik van T-mobile naar Simyo (KPN) gewisseld, maar helaas valt dit punt nogal tegen.

Graag hoor ik van u!
icon

Beste antwoord door Alex 6 December 2012, 12:24

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum johanspijskma,

Bedankt voor de uitgebreide informatie. Ik heb een postcode check kunnen doen. Uit de check blijkt dat er werkzaamheden zijn aan de zendmast om het netwerk te verbeteren. Dit zou t/m 7 december moeten duren. Ik wil je daarom vragen om volgende week nog eens na te gaan of je hetzelfde ervaart.

Groetjes,

Alex
/Beste Alex,

Bedankt voor de reactie. Helaas moet ik zeggen dat de ontvangst binnen nog steeds ontzettend slecht is. Zojuist getelefoneerd, maar moest 4x terug bellen en door het huis lopen om ergens ontvangst te hebben.... Zeer irritant, zoals je zult begrijpen.

Wat is hier aan te doen / welke oplossing kunnen jullie bieden?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi johanspijksma,

Bedankt voor je terugkoppeling. Heb nogmaals contact gehad met de technische dienst. Probleem blijkt inderdaad niet helemaal opgelost. Helaas konden ze nog niet aangeven wanneer het opgelost is. Kan je daarom een (privé) bericht achter laten zodra je de problemen niet meer ervaart? Zodra het is verholpen kunnen we ook een passende oplossing bieden in de vorm van een compensatie.

Groetjes,

Alex
Beste Alex,

Sinds 2 weken ben ik binnen Den Haag verhuisd van postcode 2595 GK naar 2593 EC.
Helaas heb ik in huis zeer slecht ontvangst, vaak maar een streepje, soms geen streepje en soms val ik tijdens een gesprek weg. Alleen als ik buiten ga staan in de hoek van de tuin heb ik twee streepjes, maar blijft de ontvangst slecht.
Graag hoor ik hoe dit opgelost kan worden want anders dien ik over te schakelen naar een andere provider.

Alvast dank.
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Maaike7,

Ik heb jouw aansluiting op het netwerk gereset. Zou je jouw toestel in en uit kunnen schakelen en even kunnen laten weten of het probleem hiermee verholpen is?

Reageer