Sinds enkele weken hebben we thuis geen netwerkverbinding meer of een zeer slechte verbinding. Ik heb zelf geen verbinding en mijn vrouw en zoon ook niet. Heb mijn telefoon Samsung S4 Black Edition al uitgezet maar zonder resultaat ook het internet schakelt over na 2G. Op het werk heb ik totaal geen problemen iedereen kan mij goed verstaan en heb een internet van 3G. Wij hopen van harte dat u ons kunt helpen,alvast bedankt voor de moeite. Onze postcode is 5343JC
Bladzijde 1 / 1
Aan de hand van deze link kunt u kijken hoe het gesteld is met de dekking.
En hier is te zien of er misschien storing / werkzaamheden zijn.
Misschien dat u wat aan heeft?
En hier is te zien of er misschien storing / werkzaamheden zijn.
Misschien dat u wat aan heeft?
Hoi Jake,
Welkom op het Simyo Forum.
Wat lastig dat je thuis bijna geen gebruik kunt maken van ons netwerk!
Om na te gaan of er iets aan de hand is, heb ik contact opgenomen met de netwerkspecialist van KPN. Hij heeft zowel 2G als 3G op jouw postcode bekeken. Buitenshuis werken beide netwerk prima en zou je geen last moeten hebben van een constant wegvallende verbinding.
Binnenshuis is een ander verhaal helaas. De 3G dekking is binnenshuis niet optimaal. Dit betekent heel kort gezegd, je hebt met mazzel bereik als je bij een raam staat. Verder is 3G binnen eigenlijk niet te verkrijgen. Het vreemd is dat je aangeeft dit probleem sinds enkele weken te hebben. Er zijn namelijk geen wijzigingen geweest op de masten bij jou in de buurt. Het netwerk is niet veranderd en dus ook niet slechter geworden. Dit is al zeker maanden hetzelfde.
Het is mogelijk dat er soms iets meer capaciteit beschikbaar is waardoor je net iets meer bereik hebt binnen ipv alleen bij het raam. Dit zal sporadisch zijn. Mijn collega heeft direct nagekeken of er werkzaamheden aankomen. Helaas zijn er op dit moment geen verbeteringen gepland. Dit betekent dat het bereik op korte termijn niet beter gaat worden. Klopt het dat jij buiten wel gewoon bereik hebt? Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?
@Raytje, bedankt voor je doorverwijzingen :)
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Wat lastig dat je thuis bijna geen gebruik kunt maken van ons netwerk!
Om na te gaan of er iets aan de hand is, heb ik contact opgenomen met de netwerkspecialist van KPN. Hij heeft zowel 2G als 3G op jouw postcode bekeken. Buitenshuis werken beide netwerk prima en zou je geen last moeten hebben van een constant wegvallende verbinding.
Binnenshuis is een ander verhaal helaas. De 3G dekking is binnenshuis niet optimaal. Dit betekent heel kort gezegd, je hebt met mazzel bereik als je bij een raam staat. Verder is 3G binnen eigenlijk niet te verkrijgen. Het vreemd is dat je aangeeft dit probleem sinds enkele weken te hebben. Er zijn namelijk geen wijzigingen geweest op de masten bij jou in de buurt. Het netwerk is niet veranderd en dus ook niet slechter geworden. Dit is al zeker maanden hetzelfde.
Het is mogelijk dat er soms iets meer capaciteit beschikbaar is waardoor je net iets meer bereik hebt binnen ipv alleen bij het raam. Dit zal sporadisch zijn. Mijn collega heeft direct nagekeken of er werkzaamheden aankomen. Helaas zijn er op dit moment geen verbeteringen gepland. Dit betekent dat het bereik op korte termijn niet beter gaat worden. Klopt het dat jij buiten wel gewoon bereik hebt? Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?
@Raytje, bedankt voor je doorverwijzingen :)
Groetjes,
Angela
Buitenhuis heb ik geen probleem In huis moet je alleen naar boven lopen als iemand je belt...dat is wel jammer en lastig
Internet vind ik niet zo belangrijk alleen het bereik....soms helemaal geen dekking!
Dat kan ik me voorstellen Jake. Het is niet echt de ideale situatie bij jouw thuis.
Binnenshuis is 2G wel goed! Wil je jouw telefoon eens vastzetten op het 2G netwerk en kijken hoe dat gaat? Je kunt dit doen in de instellingen van jouw telefoon. Laat je weten of het werkt?
Groetjes,
Angela
Binnenshuis is 2G wel goed! Wil je jouw telefoon eens vastzetten op het 2G netwerk en kijken hoe dat gaat? Je kunt dit doen in de instellingen van jouw telefoon. Laat je weten of het werkt?
Groetjes,
Angela
Wat internet betreft heb ik nu H+ of 3G en dat is TOP! Bereik blijft hetzelfde.
Hoi Jake,
Bedankt voor je reactie! Even voor de duidelijkheid. Het bereik op 3G en H+ is dus goed, of niet? Met welke frequentie heb je het screenshotje gemaakt?
Groetjes, Tiury
Bedankt voor je reactie! Even voor de duidelijkheid. Het bereik op 3G en H+ is dus goed, of niet? Met welke frequentie heb je het screenshotje gemaakt?
Groetjes, Tiury
Het bereik op 3G en H+ is goed.
Hoi Jake,
Wat ik in dit geval het beste kan doen is je een netwerkklacht formulier toesturen. Dat heb ik zojuist gedaan! Wil je de vragen zo compleet mogelijk invullen? Anders nemen de KPN netwerkspecialisten je klacht niet in behandeling.
Laat je me weten als je de e-mail terug hebt gestuurd?
Groetjes, Tiury
Wat ik in dit geval het beste kan doen is je een netwerkklacht formulier toesturen. Dat heb ik zojuist gedaan! Wil je de vragen zo compleet mogelijk invullen? Anders nemen de KPN netwerkspecialisten je klacht niet in behandeling.
Laat je me weten als je de e-mail terug hebt gestuurd?
Groetjes, Tiury
Tiury ik laat je gelijk weten als de mail heb verstuurd.
Alvast bedankt voor de moeite Jake 🙂.
Groetjes, Tiury
Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,
Tot op heden ben ik nog niet in bezit van een netwerkklacht formulier van KPN.
Tot op heden ben ik nog niet in bezit van een netwerkklacht formulier van KPN.
Hoi Jake,
Heb 'm opnieuw verzonden naar je @home.nl adres 🙂. Nu wel gehad?
Groetjes, Tiury
Heb 'm opnieuw verzonden naar je @home.nl adres 🙂. Nu wel gehad?
Groetjes, Tiury
Nu wel binnen ingevuld en terug gestuurd.
Dankjewel Jake!
We hebben 'm meteen doorgezet naar de netwerkspecialisten van KPN 🙂.
Groetjes, Tiury
We hebben 'm meteen doorgezet naar de netwerkspecialisten van KPN 🙂.
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.