Skip to main content
Hallo,



Ik heb sinds een paar maanden een nieuwe telefoon (LG E400) en heb sinds de laatste 2/3weken geen bereik meer op mijn werk en slecht bereik thuis. Daarvoor ging het goed met dit toestel. Heb ook geprobeerd om de simkaart in een andere telefoon te doen maar ook slecht bereik thuis.

Is er een storing op dit moment, zou het aan mijn telefoon kunnen liggen of is het iets anders wat zou kunnen?



Postcode thuis 2181

Postcode werk 1435



Alvast bedankt voor de hulp
Simyo wil graag volledige postcodes om eventueel een controle te doen. Enkel de cijfers is niet genoeg.
Simyo wil graag volledige postcodes om eventueel een controle te doen. Enkel de cijfers is niet genoeg.

2181 kb 1435 hw 
2181 kb 1435 hw 



Hoi Moontje71,



Wanneer je dit probleem op meerdere locaties ervaart raad ik je aan je simkaart in een ander simlock vrij toestel te plaatsen en te kijken of dit het probleem verhelpt. Ik verneem graag je bevindingen.



@ Groentjuh bedankt voor het meedenken.
Hoi Natascha



Ik heb al geprobeerd om mijn simkaart in een ander toestel te zetten maar dan ervaar ik hetzelfde probleem.

Tot een paar weken terug heb ik er geen last van gehad. Op mijn werk heb ik helemaal geen bereik meer.



2181 kb - thuis

1435 hw - werk



Groetjes Moontje
Hoi Natascha



Ik heb al geprobeerd om mijn simkaart in een ander toestel te zetten maar dan ervaar ik hetzelfde probleem.

Tot een paar weken terug heb ik er geen last van gehad. Op mijn werk heb ik helemaal geen bereik meer.



2181 kb - thuis

1435 hw - werk



Groetjes Moontje




Hoi Moontje71,



Dat klinkt wel heel erg lastig, nergens meer bereik. Ik heb voor de zekerheid je simkaart even opnieuw op het netwerk gezet.

Als je je toestel even helemaal uit kunt schakelen (batterij er ook uit, als dat kan) en daarna weer aan kunt zetten, dan kunnen we zien of dat iets heeft opgeleverd.



Laat je het hier even weten?



Groetjes,

Charlene
Hoi Charlene,

Dank je wel voor je antwoord. Ik heb gisteravond laat nog iets veranderd in de instellingen (alleen 2G gebruiken energie-spaarstand en dan veranderd de netwerkmodus naar voorkeursnetwerkmodus naar alleen gsm) en toen had ik thuis weer vol bereik. 🙂.

Net wel even uit gezet en batterij eruit en dan weer aangezet.

Hopelijk blijft het zo weer goed doen.

Groetjes,

Moontje71
Hoi Charlene,

Dank je wel voor je antwoord. Ik heb gisteravond laat nog iets veranderd in de instellingen (alleen 2G gebruiken energie-spaarstand en dan veranderd de netwerkmodus naar voorkeursnetwerkmodus naar alleen gsm) en toen had ik thuis weer vol bereik. 🙂.

Net wel even uit gezet en batterij eruit en dan weer aangezet.

Hopelijk blijft het zo weer goed doen.

Groetjes,

Moontje71




Hoi Moontje71,



Ik hoop het ook :)

En anders horen we het graag, dan zoeken we verder.



Groetjes,

Charlene

Reageer