Mijn vriend en ik hebben sinds 24 dec merendeel van de dag totaal geen bereik in de wieringermeer (Noord-Holland). We hebben beide te telefoons al een tijd uit gehad en daarna aangedaan, maar dat heeft niks geholpen. Heel soms hebben heel weinig bereik, maar als je wilt gaan bellen, lukt het niet, want er is geen bereik. Is er een storing?
Gr Diane
Bladzijde 1 / 1
Hoi Pronk, welkom op het Simyo forum!
Je topic heb ik verplaatst naar het subforum 'Bellen'. Andere klanten met dezelfde vraag kunnen je topic zo sneller vinden :)
Goed dat je al het één en ander geprobeerd hebt. Ik heb navraag gedaan bij de netwerkspecialisten. Er is sinds 24 december een storing waardoor je geen bereik hebt in je woonplaats. Ze konden niet aangeven hoelang het ongeveer duurt. Het is dus even afwachten. In dit topic houden wij je op de hoogte.
Laat je het ons ook weten als je bereik is verbeterd? 🙂
Je topic heb ik verplaatst naar het subforum 'Bellen'. Andere klanten met dezelfde vraag kunnen je topic zo sneller vinden :)
Goed dat je al het één en ander geprobeerd hebt. Ik heb navraag gedaan bij de netwerkspecialisten. Er is sinds 24 december een storing waardoor je geen bereik hebt in je woonplaats. Ze konden niet aangeven hoelang het ongeveer duurt. Het is dus even afwachten. In dit topic houden wij je op de hoogte.
Laat je het ons ook weten als je bereik is verbeterd? 🙂
Hoi Pronk, welkom op het Simyo forum!
Je topic heb ik verplaatst naar het subforum 'Bellen'. Andere klanten met dezelfde vraag kunnen je topic zo sneller vinden :)
Goed dat je al het één en ander geprobeerd hebt. Ik heb navraag gedaan bij de netwerkspecialisten. Er is sinds 24 december een storing waardoor je geen bereik hebt in je woonplaats. Ze konden niet aangeven hoelang het ongeveer duurt. Het is dus even afwachten. In dit topic houden wij je op de hoogte.
Laat je het ons ook weten als je bereik is verbeterd? :)
Heel af en toe is er bereik, ik hoop dat het snel verbeterd! Fijn dat er naar een oplossing gezocht wordt.
Hoi Pronk,
Fijn dat je even laat weten hoe de dekking is.
Er is hard gewerkt om de storing te verhelpen. Het laatste nieuws is dat deze is opgelost 🙂
Mijn collega Naomi heeft zojuist in dit topic de status van de storing aangepast.
Zou je het toestel uit en aan willen zetten om opnieuw aan te melden op het netwerk?
Fijn dat je even laat weten hoe de dekking is.
Er is hard gewerkt om de storing te verhelpen. Het laatste nieuws is dat deze is opgelost 🙂
Mijn collega Naomi heeft zojuist in dit topic de status van de storing aangepast.
Zou je het toestel uit en aan willen zetten om opnieuw aan te melden op het netwerk?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.