.

Beantwoord

Slecht bereik vanuit huis. Hoe los ik dit op?

  • 23 July 2015
  • 6 reacties
  • 164 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
  • Startend Simyaan
  • 28 reacties
Ongeveer twee maanden geleden had ik thuis slecht bereik en Simyo heeft er toen voor gezorgd dat ik weer een heel
goed bereik kreeg. Maar er is nog een smartphone in huis die hetzelfde euvel heeft.
Graag wederom uw hulp. Het nummer is: 06********.

Groet van Judith
icon

Beste antwoord door Tiury 24 July 2015, 14:06

Bekijk originele reactie

6 reacties

Graag uw nummer verwijderen, i.v.m. privacy. Simyo kan aan uw inlog zien om welke aansluiting het gaat. U kunt ook de laatste 3 laten staan als het niet het nummer is waarmee u bent ingelogd.

Aanpassen kon tot een uur na plaatsen bericht.
Reputatie 1
Badge +1
Helaas zie ik geen mogelijkheid om wijzigingen aan te brengen. Dank voor uw reactie Raytje.
Alleen een moderator kan dat nu...wel een goeje tip van Raytje.:)
Probeer in de tussentijd eens 2G..of handmatig netwerk...zoekt en gij zult vinden.🆒
Reputatie 1
Badge +1
Tja, ik ben niet zo handig met een smartphone. Dank voor uw reactie maar ik wacht nog even af. Ik vermoed dat het probleem dieper zit gezien de oplossing van de vorige keer. Ik moest toen de simkaart verwijderen en na een kwartiertje werkte alles weer nadat Simyo had ingegrepen.:8
Kun je nu ook al proberen met het bewuste toestel. En mocht het een Iphone zijn, dan kan synchroniseren met i-Tunes ook wel eens helpen..
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Judih,

Wat vervelend dat er nu nog een telefoon in huis is waarvan het bereik slecht is. Ik zie dat ik destijds toen die reset heb uitgevoerd en ik ben bij deze erg blij om te lezen dat het heeft geholpen.

We hebben er zojuist voor gezorgd dat de simkaart weer opnieuw is aangemeld bij het netwerk. Zou je zijn simkaart voor 15 minuten uit de telefoon willen halen terwijl de telefoon uit staat? Als het goed is moet de telefoon het na het opstarten weer doen als vanouds 🙂.

Werkt dit niet, zorg er dan voor dat de netwerkselectie op Automatisch staat. Als je niet weet hoe je dit doet, ontvang ik graag het model van de telefoon, zodat ik je aanwijzingen kan geven.

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je reactie Raytje 🙂!

Reageer