Skip to main content
Symio heeft in de buurt van Boxmeer een super slecht bereik!
Waarom kijk je niet even naar je facturen op Mijn Simyo, daar staat gespecificeerd welke verbruikskosten er zijn geweest voor elke maand. 
Hoi W.R. van der Hoef,



Welkom op het forum :)



Wat vervelend dat je in de buurt van Boxmeer slecht bereik hebt. Dit kan wel meerdere oorzaken hebben. Om erachter te komen, wat dat precies is, zou ik je graag een aantal vragen willen stellen.



Heb je op één of op meerdere locaties last van slecht bereik?

Wat gebeurt er als je de simkaart in een andere telefoon plaatst? Houden de problemen dan aan?



Ik zie dat je wel gewoon hebt kunnen bellen en internetten. Je kunt dus wel contact maken met het netwerk. Ik ben erg benieuwd naar je ondervindingen. Zou je een terugkoppeling willen geven?



@Scotsman, Bedankt voor het meedenken! 😃
Hmm. Mijn reaktie hierboven lijkt nergens op te slaan. Ik vermoed dat W.R. van der Hoef zijn eerste post gewist heeft en er iets geheel anders voor in de plaats heeft gezet. Maar misschien ben ik seniel aan het worden en ben ik begonnen willekeurige reakties uit te braken die niets te maken hebben met het topic dat aan de orde is. Als dat zo is vertrouw ik er op dat een forum moderator corrigerend zal optreden en mijn onzinteksten onmiddellijk zal verwijderen... ;)
Hahah we zullen het in de gaten houden, Scotsman! 😉

Reageer