Skip to main content
Is er iemand van Simyo die weet of er gesleuteld wordt aan de Kpn mast bij Midsland-Noord op Terschelling?

Sinds een paar weken is het bereik drastisch verminderd en kan ik in huis (Midsland) niet meer bellen en smsen terwijl dit sinds de komst van de mast een paar jaar geleden wel werkte.
Op deze site van KPN kun je kijken of er een storing is of dat er werkzaamheden zijn.
Ja daar had ik al gekeken maar dat is erg onbetrouwbaar. Er is hier iets met de mast aan de hand want er zijn veel meer mensen met problemen die via Kpn verbinding hebben.
Dan kan Simyo misschien navraag die bij een netwerk specialist van KPN. Ik denk dat je vraag morgen word beantwoord, Simyo reageert hier doorgaans binnen 1 werkdag.
Hoi Brandaris,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat vervelend om te lezen dat je last hebt van verminderd bereik. Ik kan me voorstellen dat je hier graag een oplossing voor wilt. Voordat ik contact kan opnemen met de netwerkspecialist van KPN, heb ik wat meer informatie nodig. Alvast sorry voor alle vragen die ik je ga stellen ;)



Allereerst wil ik graag weten of je dit probleem alleen op jouw thuislocatie hebt en of je dit alleen binnen of ook buiten ervaart? Daarnaast ben ik benieuwd wat er gebeurt als je jouw simkaart test in een andere telefoon en een andere simkaart in de jouwe. Merk je hierin verschil?



Kun je mij ook aangeven welk type toestel je gebruikt? Het is in de meeste telefoons mogelijk om het netwerk vast te zetten op 2G of 3G. Zou je dit eens willen proberen? Op deze manier kunnen we kijken of het ene signaal beter is dan het andere.



Alvast bedankt voor alle antwoorden :)



@Raytje, bedankt voor je hulp :)



Groetjes,

Angela

Reageer