.

Beantwoord

Slecht bereik in woning en tuin

  • 12 April 2013
  • 5 reacties
  • 384 Bekeken

Hallo,

Sinds kort ben ik verhuisd naar een andere woning, maar in de woning en tuin heb ik geen bereik met mijn telefoon. (woning is uit 2004)
Zodra ik de auto in stap heb ik wel gewoon bereik (20 meter van het huis).
Zouden jullie mij kunnen vertellen wat het probleem zou kunnen zijn?

Postcode is 7513KE

Groeten Jordy
icon

Beste antwoord door Alex 16 April 2013, 11:31

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Jordyw,

Ik heb een postcode check kunnen doen op basis van de door jou gegeven informatie. De dekking voor zowel 2g (GSM) als 3g (umts) is goed. Daarom ben ik benieuwd of er meer mensen, zijn die gebruik maken van het KPN netwerk, die hier last van hebben. Van wat voor toestel maak je gebruik?

Groetjes,

Alex
 Hallo Alex, 
Mijn vriendin heeft telfort (KPN netwerk) en die heeft ook goed bereik in huis.
Ik heb een Iphone 5 met een nanosimkaart.

Groeten Jordy
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Jordyw,

Als het toestel van je vriendin simlockvrij is, zou je je simkaart eens daar in moeten stoppen. Dan kun je controleren of het aan het toestel ligt.

Groetjes,

Alex
Hoi Alex,
Is dit mogelijk wanneer mijn vriendin geen iphone 5 heeft.
Aangezien je dan verschillende simkaarten hebt of maakt dit niks uit? ( ik heb nano simkaart en mijn vriendin de normale simkaart(geen mini)

Mocht dit wel kunnen kan ik dan bij de klantenservice pincode laten resetten of opnieuw aanvragen aangezien ik de pincode van deze normale simkaart verloren en heb deze nergens opgeschreven omdat ik alleen de nanosimkaart heb gebruikt.

Groeten Jordy
Badge +6
Hoi Alex,
Is dit mogelijk wanneer mijn vriendin geen iphone 5 heeft.
Aangezien je dan verschillende simkaarten hebt of maakt dit niks uit? ( ik heb nano simkaart en mijn vriendin de normale simkaart(geen mini)

Mocht dit wel kunnen kan ik dan bij de klantenservice pincode laten resetten of opnieuw aanvragen aangezien ik de pincode van deze normale simkaart verloren en heb deze nergens opgeschreven omdat ik alleen de nanosimkaart heb gebruikt.

Groeten Jordy


Hoi Jordyw,

Je dient je simkaart in een toestel te plaatsen waar je simkaart in past. Het belangrijkste is dat het andere toestel simlock vrij dient te zijn. Door een kruistest te doen kan je er achter komen wat het probleem veroorzaakt het toestel of de simkaart.

De normale simkaart werkt niet meer omdat de nano simkaart is geactiveerd.

Reageer