Skip to main content
mijn vrouw en ik hebben al ruim een week slecht of geen bereik in huis Weet iemand of er een storing is in het postcode-gebied 7447

als ik ca. 100 m. van mijn huis ben heb ik wel goed bereik.
Een moderator kan een postcode check laten doen maar heeft daarvoor wel de volledige postcode nodig.
Hoi jdeknegt, welkom op het Simyo forum.



In onze gegevens zie ik dat er in jouw woonplaats op 21 januari werkzaamheden zijn geweest. Je zult sinds die tijd er last van hebben. De werkzaamheden zijn namelijk behoorlijk uitgelopen :(



3G (UMTS) werkt matig tot slecht, maar 2G (GSM/GPRS) doet het goed. Je zult, indien mogelijk, je telefoon in moeten (laten) stellen op 2G.
Hoi jdeknegt, welkom op het Simyo forum.



In onze gegevens zie ik dat er in jouw woonplaats op 21 januari werkzaamheden zijn geweest. Je zult sinds die tijd er last van hebben. De werkzaamheden zijn namelijk behoorlijk uitgelopen :(



3G (UMTS) werkt matig tot slecht, maar 2G (GSM/GPRS) doet het goed. Je zult, indien mogelijk, je telefoon in moeten (laten) stellen op 2G.





Hoi Ernst

Ik heb geen internet alleen telefoon op mijn samsung gt c3500, deze is ingesteld op quad-band ik heb geen idee of 2g hierop mogelijk is

ik heb vanmorgen contact opgenomen met de klantenservice, het probleem was bekend, maar hoe lang het ging duren wisten ze niet.
Hoi Ernst

Ik heb geen internet alleen telefoon op mijn samsung gt c3500, deze is ingesteld op quad-band ik heb geen idee of 2g hierop mogelijk is

ik heb vanmorgen contact opgenomen met de klantenservice, het probleem was bekend, maar hoe lang het ging duren wisten ze niet.




Hoi Jdeknegt,



Het is mogelijk om je toestel in te stellen voor het 2G (GSM) netwerk. Ik raad je aan om hiervoor de handleiding van je toestel te raadplegen.

Reageer