Beste Simyo,
Sinds afgelopen vrijdag heb ik een abonnement van Simyo. Ik heb echter nauwelijks bereik binnenhuis. Ik woon in het centrum van amsterdam in een huisje van 50m2 uit begin 1900. Kan mij niet voorstellen dat hier gewapend beton oid is gebruikt. Het is dus erg vreemd dat het bereik zo slecht is. In het verleden, 5 dagen geleden, had ik hier nooit last van met mijn oude provider (vodafone). Mn simkaart is inmiddels gereset maar dit heeft niet geholpen. Ook heb ik een andere telefoon geprobeerd. Dit mocht ook niet baten.
Wat kan hieraan gedaan worden?
Bladzijde 1 / 1
Hoi ravinja, welkom op het Simyo forum!
Heel toevallig ken ik de buurt waar je woont, en gewapend beton bestond inderdaad nog niet toen die huizen zijn gebouwd.
Ik heb een netwerk specialist eens naar jouw situatie laten kijken en je zit net in een 'blank spot' 😞 Buitenshuis zou je bereik prima moeten zijn, maar binnenshuis (die bakstenen hebben wel effect) is je 3G slecht. 2G is wél goed, maar uit het mailcontact dat je hebt gehad maak ik op dat je een iPhone 5 of 5S gebruikt en die kun je niet meer instellen op 2G...
Ik ben in overleg over wat we je kunnen bieden als oplossing, dus daar kom ik nog op terug bij je.
-Edit; ik heb je een privébericht gestuurd!
Heel toevallig ken ik de buurt waar je woont, en gewapend beton bestond inderdaad nog niet toen die huizen zijn gebouwd.
Ik heb een netwerk specialist eens naar jouw situatie laten kijken en je zit net in een 'blank spot' 😞 Buitenshuis zou je bereik prima moeten zijn, maar binnenshuis (die bakstenen hebben wel effect) is je 3G slecht. 2G is wél goed, maar uit het mailcontact dat je hebt gehad maak ik op dat je een iPhone 5 of 5S gebruikt en die kun je niet meer instellen op 2G...
Ik ben in overleg over wat we je kunnen bieden als oplossing, dus daar kom ik nog op terug bij je.
-Edit; ik heb je een privébericht gestuurd!
Simyo,
Bedankt voor het professioneel oplossen van mijn probleem! Super service! 🙂.
Bedankt voor het professioneel oplossen van mijn probleem! Super service! 🙂.
Hoi ravinja,
We willen je natuurlijk het beste bieden wat we kunnen 🙂 Als dat niet lukt, zijn er nog maar een paar opties! Ik ben blij dat je het eens bent met de oplossing.
We willen je natuurlijk het beste bieden wat we kunnen 🙂 Als dat niet lukt, zijn er nog maar een paar opties! Ik ben blij dat je het eens bent met de oplossing.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.