Skip to main content
Sinds enkele maanden heb ik een abonnement via simyo. Daarvoor altijd bij KPN.

Nu heb ik zeer regelmatig dat ik onbereikbaar ben en ook niet kan bellen. Geen streepje bereik, soms zelfs een kruisje! Graag reactie. Ik ben afhankelijk van mijn telefonische bereikbaarheid en overweeg om weer terug naar KPN te gaan.



Met vriendelijke groet,

Jasper Horst
Beste Jasper Horst,



Ervaar het probleem van het slechte bereik op 1 locatie of zijn er meerdere locaties? Mocht het 1 locatie zijn dan verneem ik graag de postcode waar je dit probleem ervaart. Met de postcode kan ik een postcode check laten doen om na te gaan hoe de dekking is op de specifieke postcode. Mocht het probleem op meerdere plekken ervaren dan kan het netwerk worden uitgesloten, ik raad je aan om je simkaart in een ander toestel te plaatsen en te kijken of je hetzelfde probleem ervaart.
Ik ervaar het vrijwel overal. Mijn postcode is 7545.
Hoi Jasper,



Wij maken gebruik van het netwerk van KPN. Het bevreemd me dan ook dat je dit probleem niet had met KPN. Een postcode check heeft weinig zin, omdat je aangeeft dat je dit probleem vrijwel overal ervaart. Daarom ben ik benieuwd of je de problemen ook in een ander toestel hebt.



Groetjes,



Alex

Reageer