Skip to main content
Kan het hebben van geen bereik, op diverse adressen in Flevoland, te maken hebben met de simkaart?

De simkaart van mijn man bereikt vaak niets en die van mij (gelukkig) op veel plaatsen wel.

Is het de sim of ligt het aan het toestel (nw. Samsung GT-C6712)? Heb al diverse (oudere) toestellen geprobeerd om te testen maar elke keer weer met slecht resultaat. Wat is de oplossing?

Groet, Gemma
Kan het hebben van geen bereik, op diverse adressen in Flevoland, te maken hebben met de simkaart?

De simkaart van mijn man bereikt vaak niets en die van mij (gelukkig) op veel plaatsen wel.

Is het de sim of ligt het aan het toestel (nw. Samsung GT-C6712)? Heb al diverse (oudere) toestellen geprobeerd om te testen maar elke keer weer met slecht resultaat. Wat is de oplossing?

Groet, Gemma




Hoi emmeg00,



Jullie zitten allebei bij Simyo? Zou je me het nummer van je man kunnen sturen in een privébericht? Dan kan ik zijn aansluiting bekijken.

Ik zal mijn best doen om samen met jullie een oplossing te zoeken :)



Groetjes,

Charlene
Dit is een vervolg op https://forum.simyo.nl/bellen-85/slecht-bereik-sinds-2weken-12423/index2.html , omdat er een nieuwe vraag werd gesteld.
Hoi Charlene,

Het nr. Van mijn echtgenoot is 06****, mijn nr. 06***

Hoor graag van je.

BVD,

groetjes Gemma
Hoi Charlene,

Het nr. Van mijn echtgenoot is 06****, mijn nr. 06***

Hoor graag van je.

BVD,

groetjes Gemma




Hoi Emmeg00,



Je geeft in je eerste bericht aan dat het bereik om de simkaart van je man het vaakst weg valt. Heb je de simkaart van je man al in jouw toestel geplaatst om te kijken wat er dan gebeurd? Flevoland is een groot gebied. Om na te kunnen gaan of er storingen of werkzaamheden zijn moet ik een postcode hebben alleen op deze manier kan ik daar achter komen.



Ik heb je bericht aangepast omdat anders andere forumgebruikers je telefoonnummer ook kunnen zien en dat is natuurlijk niet de bedoeling 🙂.

Reageer