.

Beantwoord

Slecht bereik

  • 24 May 2013
  • 1 reactie
  • 364 Bekeken

Hallo,

Ik heb sinds 2 dagen een nieuwe telefoon (LG E460) en heb opeens heel slecht bereik. Ik heb eerst mijn telefoon 5 minuten uit gedaan en daarna weer opnieuw aangezet maar dat hielp niet. 
Bij mijn vorige telefoon (HTC Wildfire S) had ik geen problemen met het bereik. Dus probeerde ik de simkaart in mijn oude telefoon maar ook daarbij heb ik nu opeens slecht bereik. Met slecht bereik bedoel ik 1 tot geen streepjes.

Is er een storing op dit moment, zou het aan mijn nieuwe telefoon kunnen liggen of is het iets anders wat zou kunnen?

Alvast bedankt voor de hulp

Daniëlle
icon

Beste antwoord door Charlene 27 May 2013, 13:00

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Hallo,

Ik heb sinds 2 dagen een nieuwe telefoon (LG E460) en heb opeens heel slecht bereik. Ik heb eerst mijn telefoon 5 minuten uit gedaan en daarna weer opnieuw aangezet maar dat hielp niet. 
Bij mijn vorige telefoon (HTC Wildfire S) had ik geen problemen met het bereik. Dus probeerde ik de simkaart in mijn oude telefoon maar ook daarbij heb ik nu opeens slecht bereik. Met slecht bereik bedoel ik 1 tot geen streepjes.

Is er een storing op dit moment, zou het aan mijn nieuwe telefoon kunnen liggen of is het iets anders wat zou kunnen?

Alvast bedankt voor de hulp

Daniëlle


Hoi aysel9,

Ik heb je simkaart opnieuw op het netwerk gezet. Kun je je toestel even uitschakelen en dan weer aanzetten?

Zou je me in een privébericht de postcode kunnen sturen waar je je bevindt?
Dan kan ik ook een postcodecheck doen.

Ik ben benieuwd of dit al heeft geholpen. Laat je me dat nog even weten?

Groetjes,
Charlene

Reageer