Skip to main content
Vraag

Sinds overzetten naar Simyo kan ik niet meer bellen alleen nog gebeld worden

• September 10, 2025
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

Hoi,

Afgelopen zondag is mijn abonnement bij Simyo ingegaan met een E-sim. Ik heb toen alle stappen doorlopen in de app (waaronder je telefoon aan en uit zetten en de vliegtuig stand) om de e-simkaart te activeren. Daarna is de oude e-simkaart die op mijn telefoon stond van mijn vorige provider verwijderd. Ik heb een mailtje gekregen van Simyo dat mijn simkaart actief is en ook in de app is dat zichtbaar. Ik kan ook gebeld worden, maar nu is het grote probleem dat ik zelf geen anderen kan bellen. In mijn telefoon staat ook bij de instellingen aangegeven dat ik geen telefoonnummer meer heb nu. Daarnaast staat er dat ik een primaire en een secundaire provider heb en de primaire zegt constant dat ik geen service heb. Ik zou graag geholpen worden zodat ik weer kan bellen. 

De klantenservice is telefonisch bereikbaar, maar aangezien ik niet kan bellen is dat voor mij ook geen oplossing. Ik hoor graag of mijn telefoonnummer op mijn e-simkaart gezet kan worden of wat er gedaan kan worden zodat ik weer gewoon zelf anderen kan bellen.

Met vriendelijke groet,

Isa Reesink

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • September 11, 2025

Hi ​@IsaReesink,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat het bellen niet lukt!

Ik zie op je aansluiting dat je inmiddels contact hebt gehad met ons via Whatsapp, fijn om te zien! Ik zal om deze reden je topic sluiten. 🙂

Groetjes,
Roeqajja