Sinds 2a3 weken blijk ik slecht te bereik te zijn. Dan krijg ik een smsje van Simyo dat ik gebeld ben maar dat men geen contact konden krijgen.
Dat heb ik in alle jaren met Simyo nog nooit gehad .
Hedenmorgen wederom iemand die mij via Simyo niet kan bereiken.
Het streepje van bereikbaarheid staat tegewordig ook niet meer zo constant "vol" als het vroeger deed.
Ik gebruik de zelfde telefoon en ook met een andere telefoon gaat het slecht.
Wat is dat toch vreselijk vervelend , ik dacht dat misschien het kaartje is versleten na al die jaren.
Ik heb al eens de helpdesk gebeld maar daar wordt ik ook niet wijzer van .
Heeft iemand op het forum een idee ? of wordt het tijd om van provider te veranderen .
Bladzijde 1 / 1
Hoi HansVV,
Een simkaart kan na verloop van tijd inderdaad wat corroderen of slijtage vertonen.
Helemaal als ie al 8(!) jaar oud is. Dat is veel langer dan waar ze voor gemaakt zijn.
Zo heel af en toe mag ik iets leuks doen voor een klant die al zó lang bij ons is. Ik heb jou daarom een vervangende simkaart gestuurd.
Als je deze over een paar werkdagen binnen hebt, kun je hem activeren op Mijn Simyo.
Houd je ons op de hoogte of dit enige verbetering oplevert?
Een simkaart kan na verloop van tijd inderdaad wat corroderen of slijtage vertonen.
Helemaal als ie al 8(!) jaar oud is. Dat is veel langer dan waar ze voor gemaakt zijn.
Zo heel af en toe mag ik iets leuks doen voor een klant die al zó lang bij ons is. Ik heb jou daarom een vervangende simkaart gestuurd.
Als je deze over een paar werkdagen binnen hebt, kun je hem activeren op Mijn Simyo.
Houd je ons op de hoogte of dit enige verbetering oplevert?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.