Wij versturen SMS-berichten naar onze klanten, maar sinds 2 dagen komen een deel van de SMS-berichten helemaal niet aan, terwijl bij ons wel staat dat ze zijn verzonden. En bij een groot aantal klanten komt ook alleen maar het laatste deel van het bericht aan: 'groet, Zuiderpark Apotheek’ Weet iemand wat hier dan speelt?
Sinds 2 dagen komen SMS berichten die ik verstuur naar klanten niet allemaal aan.
Beste antwoord door Roeqajja
Hi
Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat niet alle sms’jes worden verstuurd!
Op je aansluiting zie ik dat je een verouderde simkaart hebt. Ik zou je kosteloos een nieuwe simkaart kunnen versturen, hier kun je mij een privébericht voor sturen met je persoonlijke gegevens. Het is wel zo dat wij normaal gesproken geen garantie bieden over de werking van een simkaart in een ander apparaat dan een telefoon. Mocht de nieuwe simkaart dus geen verbetering hebben opgeleverd, dan kunnen wij verder helaas niet veel voor je betekenen hierin.
Super bedankt voor jullie hulp!
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.