Skip to main content
Ik heb bij Simyo nummerbehoud aangevraagd en jullie zouden het regelen met T-mobile, ik heb als gewenste overstapdatum 14 juli opgegeven. 

Nadat ik een mail had gehad dat T-mobile mijn verzoek had afgewezen, heb ik contact met hun opgenomen voor de reden, deze is als volgt:

Simyo heeft nummerbehoud aangevraagd voor 16 mei!

Dit is niet de gewenste overstapdatum die ik ingevuld heb, ik hoop dat jullie dit voor mij kunnen oplossen?
Hoi KellyN, welkom op het forum van Simyo! :)



Wat vervelend dat er problemen zijn met je aanvraag voor nummerbehoud :(



Ik heb even gekeken naar de aanvraag die je had gedaan op 7-5, ik zie dat je daarbij als gewenste overstapdatum 14-5 had ingevuld? 😕 Vandaar het verzoek voor 16-5.



Nu zie ik dat we gisteren een tweede verzoek voor je hebben gedaan bij T-Mobile, deze keer wel voor 14-7, maar dat ditmaal het verzoek is afgewezen, omdat je nog niet binnen de termijn van 60 dagen bent dat we een verzoek voor je kunnen doen.



Als je aan het einde van deze week/begin volgende week nogmaals een nieuw verzoek doet via Mijn Simyo zal deze, verwacht ik, wel worden goedgekeurd 🙂
Okee bedankt voor het antwoord!

Dan ga ik het volgende week nog eens proberen, het was voor mij niet duidelijk dat het binnen een termijn van 60 dagen moest!
Hi KellyN,



Als het goed is kún je geen datum kiezen bij het aanvragen van nummerbehoud die verder dan 60 dagen in de toekomst ligt.

Over 4 werkdagen kun je voor 14-07 kiezen en ben je ruim op tijd 🙂

Reageer