Skip to main content
Ik probeer hier net een opmerking via de contact pagina te sturen maar daar krijg ik een foutmelding dus dan maar zo.



Allemaal leuk en aardig dat jullie de website hebben veranderd en wat nog allemaal meer niet.

Maar het zelfstandig aanzetten van mijn voicemail ben ik niet zo blij mee.

Blijf aub af van de instellingen zoals gebruikers die hebben ingesteld.

Ik heb het inmiddels maar weer uitgezet en ik hoop dat jullie verder hier vanaf blijven.
Vervelend dat het je overkomen is, Mafketel. Op mijn 3 aansluitingen staat voicemail nog steeds uit, zoals ik dat ingesteld had. Geldt voor alle instellingen trouwens. Dus daar is Simyo wél netjes van afgebleven. ;)
Goed om te horen dat ze het niet bij iedereen hebben gedaan
Mijn Mijn Simyo ziet er ook nog steeds ongewijzigd uit.
Ik probeer hier net een opmerking via de contact pagina te sturen maar daar krijg ik een foutmelding dus dan maar zo.



Allemaal leuk en aardig dat jullie de website hebben veranderd en wat nog allemaal meer niet.

Maar het zelfstandig aanzetten van mijn voicemail ben ik niet zo blij mee.

Blijf aub af van de instellingen zoals gebruikers die hebben ingesteld.

Ik heb het inmiddels maar weer uitgezet en ik hoop dat jullie verder hier vanaf blijven.




Hoi Mafketel,



Dat de voicemail weer aangaat gebeurd wanneer je aansluiting is geblokkeerd en deze weer gedeblokkeerd wordt.

Ik kan als je het wilt de voicemail definitief voor je uitzetten. Mocht je dit willen dan mag je mij een privé bericht sturen met je 06 nummer dan zorg ik hier voor.

Reageer