Skip to main content
Beste,



Ik ben al een periode klant bij Simyo met Prepaid. Eén van mijn familieleden heeft dit ook maar wil misschien overstappen naar Sim-Only (van Simyo).

Nu las ik op deze(http://www.simyo.nl/sim-only/bestellen) pagina dat je bij aantal minuten/sms bundel kunt kiezen uit een aantal mogelijkheden. Echter staat er overal bij min/sms, bijvoorbeeld 100 min/sms voor €3,- pm. Bedoelen ze hiermee dat je voor €3,- min en voor €3,- smsjes hebt, of voor €3,- min OF €3,- smsjes hebt (dat je moet kiezen), of bijvoorbeeld voor €2,50 aan smsjes en€ 0.50 aan minuten?

En moet je als klant van Simyo ook de aansluitkosten betalen? Je bent immers al aangesloten bij simyo, echter met een Prepaid kaartje.



Alvast bedankt!
Hey maarten.l,



Indien je voor bijv. €3,00 een jaarabonnement met 100 min/sms neemt, kan je per maand 100 units verbruiken als belminuut of sms. Als je 1 minuut verbelt heb je bijv nog 99 min over en stuur je vervolgens een sms, blijven er nog 98 over.



Er worden aansluitkosten in rekening gebracht. In dit topic staat uitgelegd hoe je gemakkelijk kunt overstappen naar een Simyo abonnement als je al een Simyo prepaid aansluiting hebt. Het eventueel resterende beltegoed wordt overigens automatisch verrekend met je factuur.

Reageer