Skip to main content
Hallo allemaal,



Onlangs heb ik mijn Oneplus One binnengekregen, en ik ben er ontzettend blij mee! Er is alleen een klein probleem. Toen ik de simkaart er voor het eerst in deed en mijn code invoerde, ging alles nog prima en kon ik gewoon bellen en sms-en zoals altijd. De volgende dag echter, toen ik mijn nieuwe mobiel weer opstartte en de code weer invoerde, gebeurde er een tijdje niks en moest ik vervolgens opnieuw mijn code invoeren en opnieuw en opnieuw. Na 5x de code ingevoerd te hebben (die ik overigens steeds juist heb ingevuld) verdween het schermpje en gebeurde er vervolgens niks. Na het invullen van mijn code kan ik dus niet bellen en heb ik ook geen bereik. Ligt dit aan mijn mobiel of aan simyo? Alvast bedankt!
Hè getver wat een domper. Het is juist zo een leuk en mooi toestel. Kan me indenken dat je baalt. Maar ik heb geen oplossing voor je, behalve de ouwerwetse: toestel helemaal uit zetten, simkaart eruit halen: dertig seconden wachten, simkaart er weer in en toestel aan zetten.
Hè getver wat een domper. Het is juist zo een leuk en mooi toestel. Kan me indenken dat je baalt. Maar ik heb geen oplossing voor je, behalve de ouwerwetse: toestel helemaal uit zetten, simkaart eruit halen: dertig seconden wachten, simkaart er weer in en toestel aan zetten.



Ja zeker balen! Bedankt voor je antwoord, maar dat helpt helaas ook niet 😞 Nog andere tips misschien?
Nee helaas... maar ik weet zeker dat een moderator hier morgen een antwoord op heeft.
Test jouw sim ander toestel, Jouw toestel andere (prepaid) sim. Kijk wat er dan gebeurt......



Groet,

Friesian
Hoi OPO-fan, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat vervelend dat je nu geen gebruik van je nieuwe telefoon kunt maken! Het is opmerkelijk dat je simkaart het ene moment gewoon prima deed en de dag erna ineens moeilijkheden geeft.



Ik zie dat je vanmorgen alweer gebruik hebt gemaakt van het mobiele netwerk, betekent dit dat het is opgelost?



Mocht nog niet zijn opgelost, doe dan even een kruistest zoals Friesian adviseert:



Test jouw sim ander toestel, Jouw toestel andere (prepaid) sim. Kijk wat er dan gebeurt......



Bedankt voor jullie hulp, koorelle en Friesian!

Reageer