.

Beantwoord

Simyo onderling bellen smsen

  • 10 February 2014
  • 6 reacties
  • 797 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 10 reacties
Sinds kort ah mobiel verruild voor simyoprepaid maar kan niet meer bellen of sms sturen , andersom gaat wel , wat kan ik hier aan doen? En ja is samsung galaxy telefoon maar is niets geblokkeerd en kan op appen , heb zelf simyo sim only , wat kan ik daaraan doen om het op te lossen
Gr ,
Wim
icon

Beste antwoord door Dries 11 February 2014, 14:04

Bekijk originele reactie

6 reacties

Vanaf het prepaid kaartje werkt alles maar andersom werkt het niet , als ik bel slaat prepaidnummer op voicemail en sms komen gewoon niet binnen
Wim
Reputatie 2
Badge +6
Hoi wim58,

Welkom op het forum :)

Als ik je goed begrijp kun je dus niet met je Simyo Sim Only aansluiting naar je nieuwe prepaid aansluiting bellen. Ook geef je aan dat je met je prepaid simkaart wel kunt bellen. Beide simkaarten zijn goed aangesloten op het netwerk. Het probleem wordt veroorzaakt door je eigen toestel of het toestel waar de prepaid simkaart in zit. Het kan namelijk zo zijn dat je per ongeluk het telefoonnummer geblokkeerd hebt in je eigen telefoon, maar andersom kan ook. Misschien heeft de Samsung jou telefoonnummer geblokkeerd staan.

Om dit probleem op te lossen, kun je het beste de handleidingen raadplegen van beide telefoons. Zou je willen laten weten wat je bevindingen zijn?
Hoi Dries ,,

kan inmiddels wel weer bellen want nummer stond inderdaadf geblokkeerd op Samsung telefoon , kan helaas nog steeds geen sms sturen en kan niets vinden dat berichtontvangers blokkeert op die Samsung , simkaart in andere telefoon zolas geadviseerd en daar werkt sms wel dus heel vreemd allemaal ook omdat we met de vorige simkaart (ah mobiel) totaal geen problemen hadden als Simyo nog iets invalt hoor ik het graag , ga ook wel contact opnemen met Samsung in de tussentijd
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Dries ,,

kan inmiddels wel weer bellen want nummer stond inderdaadf geblokkeerd op Samsung telefoon , kan helaas nog steeds geen sms sturen en kan niets vinden dat berichtontvangers blokkeert op die Samsung , simkaart in andere telefoon zolas geadviseerd en daar werkt sms wel dus heel vreemd allemaal ook omdat we met de vorige simkaart (ah mobiel) totaal geen problemen hadden als Simyo nog iets invalt hoor ik het graag , ga ook wel contact opnemen met Samsung in de tussentijd


Hoi wim58,

Helaas lijkt het erop dat wij je niet verder kunnen helpen 😞 Hoe vervelend het ook is... Het zal een probleem of instelling van één van de twee toestellen zijn. Misschien kun je behalve Samsung, ook de andere fabrikant raadplegen?

Houd ons in ieder geval op de hoogte!
Hallo ,

ga ik doen maar zou gisteren ook gebeld worden door en collega van je  maar is helaas niet gebeurd beetje jammer toch wel
Badge +6
Hoi wim58,

O, dat is vervelend en zeker niet de bedoeling 😞 Had je over dit probleem gebeld en zou je erover teruggebeld worden?

Ik hoor verneem graag van je hoe of wat, dan kan ik checken waarom je niet teruggebeld bent.

Reageer