Via de app of de website kun je precies zien waar de belminuten aan besteed zijn @Hugo de Bruijn , misschien niet op je eigen toestel, maar via een ander toestel
“misschien niet op je eigen toestel, maar via een ander toestel”
??? Dat kan toch alleen maar als je een tweede simkaart met het zelfde nummer hebt, bv. voor de telefoon in je auto?
??? Dat kan toch alleen maar als je een tweede simkaart met het zelfde nummer hebt, bv. voor de telefoon in je auto?
Nee hoor, dat kan op ieder apparaat, als je het betreffende nummer maar ingeeft plus het wachtwoord @Kaas Berrie .
Ik kan via mijn app ook alles van mijn vrouw raadplegen, even haar nummer plus wachtwoord invoeren en klaar is kees.
Nee hoor, dat kan op ieder apparaat, als je het betreffende nummer maar ingeeft plus het wachtwoord @Kaas Berrie .
Ik kan via mijn app ook alles van mijn vrouw raadplegen, even haar nummer plus wachtwoord invoeren en klaar is kees.
Dan heb ik de vraag niet goed gelezen @J.D.L. . De vraag van @Hugo de Bruijn is dus (samengevat): “hoe kan het dat mijn beltegoed op is terwijl ik niet gebeld heb maar een podcast heb beluisterd, dus Mb’s had moeten ‘verbruiken’ i.p.v. het beltegoed”.
@Hugo de Bruijn, staat bij u in ḾijnSimyo ‘Internetten in het buitenland’ wel aan? Zo niet dan zou uw beltegoed wel eens aangesproken kunnen worden omdat roaming aanstaat, er dataverbruik is, en u in het buitenland bent.
En idd @J.D.L. , ik beheer ook twee accounts, dat is geen enkel probleem.
Hoi @Hugo de Bruijn,
Bedankt voor je bericht.
Wat gek dat je beltegoed op is terwijl je nog een bundel hebt. Zoals @J.D.L. en @Kaas Berrie aangeven is het mogelijk in je mijn Simyo te controleren waaraan je beltegoed is verbruikt. Bedankt voor jullie hulp!
Heb je hier al gekeken?
Ik kijk graag even met je mee. Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres?
Groetjes,
Ashley
Jammer, hier geen terugkoppeling van @Hugo de Bruijn .
Als het opgelost is hadden ook wij dat graag geweten, daar leren we allemaal van.