Skip to main content
Hallo Simyo NL,



Onze buren (Duitsland) Hebben een Simyo App (Mein Simyo) Waneer komt er 1 uit in nederland? Heel handig om snel te kunnen zien hoeveel tegoed je nog hebt enz. 





Groetjes,



Nouridin
De app  "Bundels" is gratis werkt echt fantastisch, het gaat mij er alleen om inzicht te krijgen wat ik nog aan restant belminuten heb staan.

Deze kan je ook gebruiken voor Simyo die moet je dan eenmalig selecteren als provider.

Alleen aan de onderzijde staat een balkje met  "Download de App"  en als je daar op drukt kom je op een app die je waarschijnlijk helemaal niet wilt hebben. Dus gewoon negeren want dit is een soort van reclame.



Gr. Dielis 
Bundels is zeker een goede app. Deze is erg handig als je meerdere telefoonnummers hebt. Verder is de Sinopia app een goede. Deze geeft een goed overzicht, ook van facturen.  En tot slot heb je in de AppStore ook een app genaamd Simyo van lesslines.. Dit is een simpele overzichtelijke en doeltreffende app. Let wel, deze apps zijn zo actueel als de gegevens in jouw Mijn Simyo. Rond de maandwisseling hebben ze altijd een dag nodig om zich aan te passen aan de wijzigingen bij Simyo. De apps houden ook dataverbruik bij maar zoals al gezegd. Ze volgen daarin Simyo.

Ik raad mensen aan om een aparte data app te installeren. Simyo neemt daar geen verantwoordelijkheid voor, maar er zijn goede data apps, zoals My Data Manager.



btw Simyo nl denkt wel na over een eigen app. Maar reken niet op volgende week.. ;)
Bundels is zeker een goede app. Deze is erg handig als je meerdere telefoonnummers hebt. Verder is de Sinopia app een goede. Deze geeft een goed overzicht, ook van facturen.  En tot slot heb je in de AppStore ook een app genaamd Simyo van lesslines.. Dit is een simpele overzichtelijke en doeltreffende app. Let wel, deze apps zijn zo actueel als de gegevens in jouw Mijn Simyo. Rond de maandwisseling hebben ze altijd een dag nodig om zich aan te passen aan de wijzigingen bij Simyo. De apps houden ook dataverbruik bij maar zoals al gezegd. Ze volgen daarin Simyo.

Ik raad mensen aan om een aparte data app te installeren. Simyo neemt daar geen verantwoordelijkheid voor, maar er zijn goede data apps, zoals My Data Manager.



btw Simyo nl denkt wel na over een eigen app. Maar reken niet op volgende week.. ;)




Bedankt voor het delen van deze nuttige info.



De Simyo app zit er wel aan te komen 😃. Binnenkort meer info.



Groetjes,



Alex

Reageer