Skip to main content
Ik heb een sim only abbonement van SIMYO die maandelijks NIET opzegbaar is.

Mijn kennis heeft een sim only abbonement van SIMYO die maandelijks WEL opzegbaar is.

Is het mogelijk dat ik mijn abbonement met haar wissel maar dat ik mijn nummer behoud en zij ook?



Graag advies en reactie van mijn beste provider van NL! 🙂
Hoi G.S.



Welkom op het Simyo Forum.



Wat een bijzondere vraag 😉 Deze vraag ben ik nog niet eerder tegengekomen! Natuurlijk voel ik me wel vereerd dat je ons ziet al jouw beste provider van NL :)



In theorie kun je het telefoonnummer van het maandelijks opzegbare abonnement overzetten naar jouw jaarabonnement. Je kunt namelijk altijd nummerbehoud aanvragen. Helaas zal het andere abonnement dan wel opgezegd worden.



Het is niet mogelijk om jouw nummer over te zetten omdat deze nog een looptijd heeft. Zoals gezegd zal er 1 abonnement moeten stoppen als het nummer overgezet wordt. Helaas kunnen we geen nummers 'wisselen' tussen abonnementen. Sorry :(



Laat je het weten als je nog vragen hebt?



Groetjes,

Angela
Is het dan mogelijk om het jaarabbonement stop te zetten, en 'verder' te gaan met de maandelijks opzegbare?
Hoi G.S.



Dat is mogelijk, nadat de einddatum is verlopen. Natuurlijk kun je dit ook eerder laten stoppen, maar dan zal je een afkoopsom moeten betalen. We kunnen je hiervoor een voorstel doen. Ik raad je eerder aan om het andersom uit te voeren. Dan hoef je verder geen extra kosten te betalen :)

Laat je het weten als je nog vragen hebt?



Groetjes,

Angela

Reageer