Hallo
Besloten door een aanbieding elders over te gaan stappen,,, invgevuld echter het struikelt bij mijn simkkaart nummer daar krijg ik te lezen dat mijn simkart nr Je simkaart nummer is verkeerd ingevuld. Probeer het nog eens.
IK weer pertinent zeker dat dit nr goed is ingevuld...zelfs op mijn simkaart staat dit nummer en ook op mijn inogpagina van SIMYO
Hoe nu verder te handelen
vr gr JJ zijlsta
Hieronder de inlog van mijn pagina me het correcte simkartnr
graag hulp
Bladzijde 1 / 1
Je bent niet zo dol op je privacy zie ik 😉 Het betreft hier een open forum dus iedereen kan nu jouw persoonlijke gegevens zien. Helaas kun je dit zelf niet meer aanpassen.
Wat betreft je vraag adviseer ik je contact op te nemen met de klantenservice van de nieuwe provider. Simyo gebruikt 8 cijferige simkaartnummers dus jouw is gewoon juist.
Wat betreft je vraag adviseer ik je contact op te nemen met de klantenservice van de nieuwe provider. Simyo gebruikt 8 cijferige simkaartnummers dus jouw is gewoon juist.
Hoi John Zijlstra, welkom op het Simyo forum.
We hebben zojuist je reactie aangepast, want er stonden wel heel veel nuttige gegevens in voor mensen die kwaad willen 😉.
Via Facebook heb ik je al antwoord gegeven op de bovenstaande vraag.
Als ik je goed begrijp probeer je over te stappen naar een andere provider, maar accepteert deze onze simkaartnummers niet. Ik heb het idee dat je naar Ben over wil stappen. Deze provider heeft sinds enkele dagen een fout in het systeem, waardoor ze alleen maar 18/19-cijferige simkaartnummers accepteren.
Dit is vervelend voor alle klanten die gebruik maken van het KPN netwerk, want die hebben allemaal een simkaartnummer van 8 cijfers. Helaas kan ik niets anders doen dan je verwijzen naar je nieuwe provider, want je simkaartnummer die je ziet op je persoonlijke pagina is juist.
Laat je me weten of ze iets voor je kunnen doen?
Ik hoor graag van je of mijn reactie duidelijk is 🙂.
Groetjes, Tiury
Bedankt voor het antwoord Raytje. Fijn om je weer terug op het forum te zien! 🙂
We hebben zojuist je reactie aangepast, want er stonden wel heel veel nuttige gegevens in voor mensen die kwaad willen 😉.
Via Facebook heb ik je al antwoord gegeven op de bovenstaande vraag.
Dit is vervelend voor alle klanten die gebruik maken van het KPN netwerk, want die hebben allemaal een simkaartnummer van 8 cijfers. Helaas kan ik niets anders doen dan je verwijzen naar je nieuwe provider, want je simkaartnummer die je ziet op je persoonlijke pagina is juist.
Laat je me weten of ze iets voor je kunnen doen?
Ik hoor graag van je of mijn reactie duidelijk is 🙂.
Groetjes, Tiury
Bedankt voor het antwoord Raytje. Fijn om je weer terug op het forum te zien! 🙂
Reactie is duidelijk en ik ga ewr mee aan de gang
Dank voor jullie hulp
Dank voor jullie hulp
Graag gedaan John. :)
Voel me redelijk dus kruip af en toe even achter de pc 🙂
Fijn om je weer terug op het forum te zien!
Voel me redelijk dus kruip af en toe even achter de pc 🙂
Dank voor jullie hulp
Hoi John zijlstra,
Ook namens mij, graag gedaan 🙂. We horen het van je als je er niet uitkomt.
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.