Skip to main content
Hallo, ik heb een paar dagen geleden ook gemaild over mijn simkaartnummer van mijn mobiele telefoon.Hierop heb ik nog geen reactie ontvangen. Op dit moment heb ik een prepaid kaart van de KPN, dit simkaartnummer kent hij niet dus ik kan mij niet bij u aanmelden. Ik wil graag een abonnement bij u afsluiten. Kunt u mij verder helpen? Mijn man heeft inmiddels voor zijn telefoon bij u een abonnement geregeld.
Hallo, ik heb een paar dagen geleden ook gemaild over mijn simkaartnummer van mijn mobiele telefoon.Hierop heb ik nog geen reactie ontvangen. Op dit moment heb ik een prepaid kaart van de KPN, dit simkaartnummer kent hij niet dus ik kan mij niet bij u aanmelden. Ik wil graag een abonnement bij u afsluiten. Kunt u mij verder helpen? Mijn man heeft inmiddels voor zijn telefoon bij u een abonnement geregeld.



Hoi esther1972,



Welkom op het forum!

Gezellig dat jij en je man naar ons overstappen :)



Als ik je vraag goed begrijp wil je je simkaartnummer van je KPN prepaid kaart invullen bij het aanvragen van nummerbehoud, maar wordt je simkaartnummer niet geaccepteerd?

Een simkaartnummer van KPN bestaat altijd uit 8 cijfers. Om je exacte simkaartnummer van KPN te achterhalen zul je bij de Klantenservice van KPN moeten zijn, als je dit op je kaartje niet meer kunt lezen. Wanneer je het juiste simkaartnummer hebt, kun je je aanvraag nummerbehoud afronden. We zullen na antwoord van KPN bij jou bevestigen wanneer je nummer over gaat naar onze simkaart.



Heb ik je vraag hiermee beantwoord?



Groetjes,

Charlene

Reageer