Hallo, Simyo
Ik wil graag overstappen naar een ander provider en moet voor nummerbehoud mijn simkaartnummer hebben, nu is het 8-cijferige nummer op de achterkant van mijn simkaart niet geldig bij de andere provider(Ben), zouden jullie mij hierbij kunnen helpen?
mvg, Jurgen
Bladzijde 1 / 1
Hoi,
Ben bellen, die hebben namelijk problemen met het herkennen van de 8 cijferige simkaart nummers. Dit probleem hebben ze al maanden maar oplossen doen ze niet. Jouw 8 cijfers zijn gewoon correct.
Succes 🙂
Ben bellen, die hebben namelijk problemen met het herkennen van de 8 cijferige simkaart nummers. Dit probleem hebben ze al maanden maar oplossen doen ze niet. Jouw 8 cijfers zijn gewoon correct.
Succes 🙂
Hoi jurgenw,
Welkom op het Simyo Forum!
Jammer dat je ons gaat verlaten 😞. Tsja, Raytje heeft het al heel mooi verwoord. Bedankt voor je hulp! Kan er helaas niets mooiers van maken, jurgenw. Je kunt het beste contact met BEN zelf opnemen. Zij kunnen je instructies geven wat je nu moet doen.
Laat je me even weten of het uiteindelijk gelukt is?
Groetjes,
Estelle
Welkom op het Simyo Forum!
Jammer dat je ons gaat verlaten 😞. Tsja, Raytje heeft het al heel mooi verwoord. Bedankt voor je hulp! Kan er helaas niets mooiers van maken, jurgenw. Je kunt het beste contact met BEN zelf opnemen. Zij kunnen je instructies geven wat je nu moet doen.
Laat je me even weten of het uiteindelijk gelukt is?
Groetjes,
Estelle
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.