Skip to main content
Ik wil overstappen maar het simkaartnummer van mijn huidige provider, Yes Telecom, wordt niet geaccepteerd.

Waar ligt dit aan, het bestaat uit 8 cijfers gevolgd door 2 letters, moet ik het met spaties invoeren?
Yes telecom? Ook weer wat geleerd..:p



Misschien de letters weglaten?...ja roep ook maar wat.🆒
Ik wil overstappen maar het simkaartnummer van mijn huidige provider, Yes Telecom, wordt niet geaccepteerd.

Waar ligt dit aan, het bestaat uit 8 cijfers gevolgd door 2 letters, moet ik het met spaties invoeren?




Hoi Eric R,



En als je het met slechts de cijfers probeert, zoals de leon al suggereert?



Mocht je weer een foutmelding krijgen dan wil ik je vragen om als provider KPN of Hi te kiezen en dan een simkaartnummer van 8 cijfers in te voeren. Rond vervolgens je aanvraag af en houd je inbox in de gaten. Je zult een bevestiging ontvangen van je bestelling. Hierin staat een tijdelijk Simyo telefoonnummer vermeld. Wij vragen je om een e-mail te sturen naar de afdeling Nummerbehoud, ook wel Porteringen genoemd, op [email]porteringen@simyo.nl[/email]

Vermeld hierin je tijdelijke telefoonnummer en het correcte te behouden telefoonnummer en simkaartnummer. De afdeling porteringen zal dan je aanvraag nummerbehoud corrigeren.

Je zult hier dan een bevestiging van ontvangen, zodra je oude provider de aanvraag heeft goedgekeurd.



Laat je nog even weten of het gelukt is?



Groetjes,

Charlene
Het is gelukt :D

Inderdaad alleen de cijfers en geen letters.

Bedankt voor het advies.
Nou, das mooi. Fijn dat je het nog even kwam melden.:)
Bedankt voor je terugkoppeling Eric R. Fijn om te lezen.



Groetjes,



Alex

Reageer