.

Beantwoord

Simkaartnummer klopt niet, wat nu?

  • 29 January 2016
  • 8 reacties
  • 496 Bekeken

Mijn simkaartnummer (uit mn account gehaald) lijkt niet te kloppen. Ik wil overstappen naar een andere provider en kan mijn nummer niet behouden zonder het juiste nummer. Hoe kom ik hier aan?
icon

Beste antwoord door Estelle 31 January 2016, 14:03

Bekijk originele reactie

8 reacties

Wil je toevallig naar Ben? In dat geval contact met hun opnemen. Je simkaartnummer is juist alleen hebben zij moeite met accepteren hiervan.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Nelvz,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je ons gaat verlaten 😞. Op Mijn Simyo vind je alle gegevens van je aansluiting. Deze kunnen wij niet wijzigen. Het simkaartnummer die je daarop ziet, is dus de juiste.

Naar welke provider wil je overstappen?

Groetjes,
Estelle

@Raytje bedankt! Ik ben benieuwd welke provider :8.
Ik wil ook naar Ben. En bij mij lukt t niet met dat simkaart nummer gedoe. Enig idee hoe dit op te lossen?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Kamile89,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat jammer dat je ons gaat verlaten 😞 Helaas lijkt het erop dat jouw nieuwe provider onze simkaartnummers niet accepteert. Dit is een bekent euvel waar wij helaas niet zoveel invloed op hebben.

Het simkaartnummer wat je vindt op Mijn Simyo, is het juiste nummer. Als het niet lukt om hiermee nummerbehoud aan te vragen, raad ik je aan contact op te nemen met Ben. Houdt je ons even op de hoogte?

Groetjes,
Angela
Hi.
Ondanks zeer tevreden hier - wil ik toch ook (even) over naar Ben. Ook bij mij wordt nummerbehoud geweigerd. Kan dit liggen aan sim-only of prepaid- abonnement? Ik heb dat laatste nl.
grtz.
Patricia
Nee Patricia,

Zoals eerder genoemd in dit topic dien je telefonisch contact op te nemen met Ben.

Ben heeft namelijk moeite om de simkaart nummers van KPN / Simyo / Telfort te accepteren. Hier hebben ze al meer dan een jaar last van maar oplossen doen ze niet. Sterker nog, toen ik er een keer naar vroeg zeiden ze dat wij hier op het forum mensen maar moesten inlichten hoe zij nummerbehoud kunnen aanvragen bij hun overstap naar Ben. Beetje omgekeerde wereld vind je niet? Kleine moeite om zo'n boodschap op je bestelpagina te zetten.. 😉
🙂 beide dank voor de reactie - het is met een telefoontje opgelost.
was mijn eigen fout ! had abonnement ingevuld ipv prepaid en bij hen schakelt simyo idd foutief door naar kpn terwijl simyo via KPN correct is.
Mee eens dat het handiger(!) is dit vooraf én op eigen site te vermelden!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi aantwater,

Het formulier en het simkaartnummer hoort ook bij KPN 8-cijfers lang te zijn, dus dan klopt het nog niet 😞. Maar goed dat ze het per telefoon op hebben gelost. Mocht er nog iets zijn wat wij kunnen doen tot je overstapt, laat het ons dan weten.

Groetjes, Tiury

Reageer