Skip to main content
Ik probeer mijn mobiele nummer bij Ben over te nemen naar Simyo. Tot 2 keer toe krijg ik een afwijzing omdat volgens Ben de combinatie van het mobiele nummer en het simkaartnummer niet overeen komen. In Mijn Simyo geef ik het 19-cijferige simkaart nummer in zoals ik die op de website van Ben heb teruggevonden. Na invoer veranderd het 19-cijferige numer echter in een 13-cijferig nummer. Hoe kan ik jullie nu het juiste nummer doorgeven?
Probeer het eens met de laatst 13..
Ha Raytje, dat kan niet want het invoerveld accepteert geen 13 tekens. Maar als ik er 19 invoer en dat dan bewaar dan zie ik alleen de laatste 13 staan. Er wordt bij het invoerveld ook specifieke vermeld dat je het 19-cijferige nummer moet invoeren.
Hmmm.. Ik weet dat als je naar Ben wilt dat het een probleem kan geven i.v.m. het 8 cijferige simkaartnummer. Nu blijkt het dus ook anders om fout te gaan.



Welke browser gebruik je? Probeer eens een andere.
Hoi ruijgie, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat onhandig dat je geen simkaartnummer kan invoeren om je nummer van Ben naar Simyo over te zetten. We hebben het even getest, maar hier gaat het wel goed. Misschien ligt dit inderdaad aan je browser/cookies.



Ik zie dat er inmiddels al een verzoek is geweest richting Ben, maar deze is afgewezen. In dit geval is het misschien makkelijker dat ik je hierbij help. Wil je mij via een privébericht je simkaartnummer sturen? Dan doe ik meteen een nieuw verzoek voor je 🙂.



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je reactie Raytje!
Ha Tiury, dank voor je aanbod. Ik heb vanochtend met Simyo telefonisch contact gehad en mijn simkaartnummer doorgegeven. Ze zouden dat nu gaan regelen. Ik neem aan dat het dan goed gaat komen. Overigens maakte het niet uit of ik het met IE dan wel met Chrome deed. Beide ging fout.



Groeten,



Robert
Hoi Ruijgie,



Fijn om te lezen:D Graag gedaan en dank je voor de update!

Je krijgt via de mail het antwoord op je aanvraag nummerbehoud:)

Reageer