Skip to main content
Hallo, waarom ben ik zonder reden geblokkeerd?? Ik betaal altijd optijd.wat is de reden. Dit is echt heel slorig van jullie zeker omdat ik hier niet over ingelicht ben.
Misschien hoogverbruik, kijk eens op je persoonlijke pagina
Ik zit er altijd overheen, ik vind dat geen probleem en ik ben ook nooit eerder afgesloten. Graag zsm mijn nummer activeren
Ik ben ook maar een klant ben bang dat je tot maandag moet wachten op Een antwoord
Ik zit er altijd overheen, ik vind dat geen probleem



In mijn ogen is dat als lopen over een evenwichtsbalk en er elke keer even naaststappen. Dat is misschien niet erg...totdat je op een goede dag op je :rolleyes: klapt en dat voel je wel. Heb je, zoals erickiel zei, op je persoonlijke pagina gekeken naar hoogverbruik?



Misschien handig om een hogere internetbundel te nemen? Ik weet het niet. 



Ps ik werk ook niet voor Simyo. Dan weet je dat vast. ;)
excuus ik zit hier voor het eerst op dacht dat je iemand van simyo bent.,



wat ik overigens nog even wil zeggen tegen de leon...............................none of your business.................bemoei je niet met mijn administratie! Dank u!
.............................none of your business.................bemoei je niet met mijn administratie! Dank u!



Excuses dan voor de 'bemoeienis' met jouw administratie, als je dat zo ziet.

Als je iets op een openbaar forum neerzet, kán het gebeuren dat mensen reageren, tips geven, meedenken en misschien iets tegen je zeggen dat je minder graag hoort. 

Je weet niet wat de reden van blokkering is. Misschien ligt het bij Simyo, misschien ligt het wel bij jouzelf? Zou namelijk ook nog kunnen. Daar kunnen we benieuwd naar zijn.;) Heb je je persoonlijke pagina bekeken, zoals 2 keer geadviseerd wordt ?!

En tot die tijd, even wachten tot maandag....je wordt vast als eerste geholpen ;)



Fijne dag verder! 
Hoi 1978naima,



Ik zie in het systeem dat je telefonisch contact hebt gehad met ons en dat je simkaart is gedeblokkeerd.

Wanneer je nog geen gebruik kan maken van je aansluiting dan raad ik je aan je toestel uit/aan te zetten daarna kan je gebruik maken van je aansluiting.

Reageer