Skip to main content
Ik wil voor mijn moeder abbo bestellen bij simyo.

Ze heeft nu een simkaart van orange ( is overgenomen door t-mobile )

aangezien bij de aanvraag voor nummerbehoud orange er niet tussen staat koos ik voor t-mobile

Ik zag al dat het systeem de eerste 5 of 6 cijfers aangaf waar een t-mobile simkaarnummer mee begint en dat klopte al niet met de orange simkaart.

Ik heb het toch geprobeerd maar kreeg een afwijzing omdat 06 nummer en simkaart nummer niet correspondeerden.



Weet iemand hoe ik dit kan oplossen
Hoi ingesmetsers, wat leuk om je terug te zien op het Simyo forum 🙂



Dit is inderdaad een lastige situatie. Orange is momenteel overgenomen door T-Mobile, maar destijds gaven ze de klanten niet automatisch een nieuwe simkaart. Er is destijds een T-Mobile simkaart nummer doorgegeven, die het huidige simkaart nummer zou moeten vervangen.



In dit geval is het verstandig om contact op te nemen met T-Mobile. Zij hebben als het goed is nog de mogelijkheid om terug te vinden wat het juiste nummer zou moeten zijn. Zodra je dit nummer hebt, kun je via Mijn Simyo een nieuwe aanvraag doen :)



Gaat dit lukken denk je?

Reageer