Skip to main content
hallo, ik wil graag overstappen van een 'pay when you go' naar een Sim-only abonn. hiervoor heb ik mijn simkaart-nummer nodig (jammer genoeg). Het nummer dat ik op mijn kaartje in mijn telefoon vindt heeft 8 cijfers en 1 letter en schijnt niet geldig te zijn lees ik. Nu heb ik geen verdere gegevens van mijn simkaart-nummer; kunnen jullie me verder helpen? Is er nog een andere mog.heid  behalve een nieuwe simkaart aan te vragen? groet, eekesjoukje 
hallo, ik wil graag overstappen van een 'pay when you go' naar een Sim-only abonn. hiervoor heb ik mijn simkaart-nummer nodig (jammer genoeg). Het nummer dat ik op mijn kaartje in mijn telefoon vindt heeft 8 cijfers en 1 letter en schijnt niet geldig te zijn lees ik. Nu heb ik geen verdere gegevens van mijn simkaart-nummer; kunnen jullie me verder helpen? Is er nog een andere mog.heid  behalve een nieuwe simkaart aan te vragen? groet, eekesjoukje 



Hoi e.s.,



Welkom op het forum :)



Ja, als je over wilt stappen van een Lowcall vorm, heb je inderdaad een nieuwe simkaart nodig. Bij jouw aanvraag nummerbehoud mag je de 8 cijfers invullen zonder de letter(s). Mocht je dan nog een foutmelding krijgen dan ga je als volgt te werk:



Verander het te behouden nummer in 06-12345678. Daarnaast dien je KPN in te vullen als provider, in plaats van Simyo.



Rond vervolgens je aanvraag af en houd je inbox in de gaten. Je zult een bevestiging ontvangen van je bestelling. Hierin staat een tijdelijk Simyo telefoonnummer vermeld. Wij vragen je om een e-mail te sturen naar de afdeling Nummerbehoud, ook wel Porteringen genoemd, op eemail]porteringen@simyo.nl[/email]

Vermeld hierin je tijdelijke telefoonnummer en het correcte te behouden telefoonnummer. De afdeling porteringen zal dan je aanvraag nummerbehoud corrigeren en het juiste te behouden nummer overzetten op je nieuw te ontvangen Simyo simkaart.



Heb ik je vraag hiermee beantwoord?



Groetjes,

Charlene

Reageer